پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8رو

خدمات متفاوت برای مشتریان فونیکس

برند فونیکس به عنوان نشان لوکس شرکت مدیران خودرو، با قدرت در حال به ورود به بازار است و سعی دارد عملکری متفاوت از خود نشان دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از جنبه های تمایز خودروهای فونیکس با رقبا، خدمات پس از فروش آنها خواهد بود. به همین منظور، شرکت مدیران خودرو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

برند فونیکس به عنوان نشان لوکس شرکت مدیران خودرو، با قدرت در حال به ورود به بازار است و سعی دارد عملکری متفاوت از خود نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از جنبه های تمایز خودروهای فونیکس با رقبا، خدمات پس از فروش آنها خواهد بود. به همین منظور، شرکت مدیران خودرو جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان برند فونیکس، 50 نماینده برتر خود را بر اساس رتبه بندی های به دست آمده از وضعیت رضایت مشتریان، انتخاب کرده است.

جهت اطمینان از ارائه خدمات مناسب به مالکان خودروهای فونیکس، استانداردهایی در نظر گرفته شده است.

تامین قطعات مناسب برای نمایندگان در کمترین زمان ممکن، آموزش فنی به تعمیرکاران نمایندگی ها، تامین ابزار کار مخصوص برای خودروهای فونیکس، تعیین جایگاه اختصاصی برای سرویس دهی به خودروهای فونیکس در نمایندگی ها، کنترل کیفیت سخت گیرانه در فرایند تعمیرات، آموزش استانداردهای رفتاری به پرسنل نمایندگی ها، اجرای نظام آراستگی در نمایندگی ها، فالو آپ مشتریان و دریافت بازخورد آنها از میزان رضایت، از جمله این استانداردها هستند.

یکی از جنبه های خدمات متفاوت فونیکس، خودرو تیگو 8 پرو است که به عنوان پرچمدار این برند با 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود. این میزان گارانتی در هیچ یک از رقبای این خودرو وجود ندارد و برگ برنده ای برای تیگو 8 پرو است.

از دیگر خدمات متمایز قابل ارائه به مشتریان فونیکس می توان به ارائه کارواش رایگان، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به نمایندگی ها و فراهم کردن خط تلفن مجزا برای پاسخگویی و رسیدگی سریع تر به مشتریان اشاره کرد.

انتهای پیام/

سازمان حمايت ((قيمت خوب و بد)) را چگونه تعيين مي كند؟

توقف فروش و تحویل خودرو تیگو 8 پرو

رونمایی از فونیکس تیگو 8 پرو + اعلام قیمت

تیگو 8 پرو هوشمند ترین خودرو تولید داخل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی