پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح نمایندگی‌های جدید «ستاره ایران» در سطح کشور

مرکز بزرگ نمایشگاهی و خدماتی (تعمیرگاه شماره ۳) خودروهای سواری مرسدس بنز در بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در مراسم افتتاح این نمایندگی‌، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر توسعه نمایندگی‌ها و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

مرکز بزرگ نمایشگاهی و خدماتی (تعمیرگاه شماره ۳) خودروهای سواری مرسدس بنز در بازار بزرگ ایران (ایران مال) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در مراسم افتتاح این نمایندگی‌، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر توسعه نمایندگی‌ها و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: اقدامات خوبی در مجموعه ستاره ایران در حال انجام است و روند فعلی توسعه باید به خوبی دنبال شود.

دکتر مهدی خطیبی ادامه داد: با توجه به این‌که امکان توسعه و افزایش نمایندگی محصولات بنز در کشور وجود دارد، برنامه ریزی برای این اقدام با به کارگیری افراد متخصص صورت گیرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: باید از ظرفیت موجود در مناطق آزاد برای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش و همچنین ارایه خدمات خاص به دارندگان محصولات بنز و همچنین برنامه ریزی و اقدام برای اجاره خودرو به متقاضیان استفاده شود.

دکتر خطیبی به لیزینگ خودروهای دست دوم اشاره کرد و گفت: شرکت ستاره ایران باید در حوزه فروش خودروهای کارکرده، با ارایه مشوق‌هایی مانند اعطای گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش و ارایه تسهیلات به توسعه و افزایش فروش شبکه خود اقدام کند.

مدیرعامل شرکت ستاره ایران نیز در مراسم این افتتاح، با اشاره به تکمیل زنجیره ارزش شرکت ستاره ایران به دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه، گفت: با این تدبیر، شرکت تاپ خودرو به‌عنوان شرکت تولیدی سواری مرسدس بنز در مجموعه شرکت ستاره ایران قرار گرفت و با این الحاق، زنجیره ارزش تولید، واردات، بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش به‌صورت حرفه ای و تخصصی تکمیل شد.

سید حمید ادبی با اشاره به تدوین مدل مشارکت با بخش های مرتبط در گروه صنعتی ایران خودرو و بخش‌های خصوصی و نمایندگان ستاره ایران گفت: با این مدل همکاری، نسبت به ظرفیت سازی و تحقق برنامه‌های تبیین شده اقدام خواهیم کرد.

ادبی افزود: ظرفیت سازی انجام شده در شرکت ستاره ایران موجب شده که فعالیت های تخصصی مورد استقبال و تقدیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واقع شود و در این مورد می توان به مدل خدمات پس از فروش بین المللی مرسدس بنز و همچنین مدل استیکس (پذیرش تا تحویل) مرسدس بنز که توسط شرکت ستاره ایران بومی سازی شده است و استقرار مدیریت سیستم انطباق (کامپلاینس) و اخذ رتبه برتر در خدمات پس از فروش و رتبه اول در رضایت‌مندی مشتری از شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران، اشاره کرد.

مدیرعامل ستاره ایران گفت: افتتاح نمایشگاه های خودروهای کلاسیک مرسدس بنز توسط شرکت ستاره ایران نیز برای اولین بار تا فروردین ۱۴۰۱ در مشهد و تهران انجام خواهد شد.

گفتنی است، هم‌زمان با نمایندگی ستاره ایران در بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) تعمیرگاه شماره یک شرکت ستاره ایران در مجموعه تعمیرگاهی ایران خودرو در خیابان آزادی (یادگار امام)، تعمیرگاه شماره ۲ در هایپرکار (خیابان معلم)، تعمیرگاه شماره ۴ ویژه تعمیرات فوق تخصصی خودروهای هیبریدی سواری مرسدس بنز و همچنین فروشگاه‌های قطعات اکسسوری و کالکشن مرسدس بنز و ۹ نمایندگی به صورت برخط در تهران و شهرستان‌ها افتتاح شد.

در این مراسم که مدیرعامل ایران خودرو دیزل و مدیر حوزه مدیرعامل و خدمات مدیران ایران خودرو نیز حضور داشتند، بخش‌های مرتبط شرکت‌های امداد خودرو، آپکو، ایسیکو و بیمه در مجموعه ایران مال، با همکاری شرکت ستاره ایران به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی