پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شایان دیزل پرقدرت به نمایشگاه خودرو تهران می آید ( چهارمین نمایشگاه خودرو تهران 4 )

شایان دیزل؛ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خصوصی خودروهای تجاری ایران برنامه حضوری قدرتمند در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 27 الی 30 اردیبهشت 1401 در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. شایان دیزل به عنوان اسپانسر این نمایشگاه در نظر دارد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

شایان دیزل؛ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خصوصی خودروهای تجاری ایران برنامه حضوری قدرتمند در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 27 الی 30 اردیبهشت 1401 در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

شایان دیزل به عنوان اسپانسر این نمایشگاه در نظر دارد تا حضور قدرتمندی را با کشنده دافران به نمایش بگذارد و برنامه های گسترده این شرکت نشان دهنده سالی پررونق در حوزه تولید محصولات است و احتمالا بعد از نمایشگاه نیز اخبار تازه ای از برنامه های این شرکت منتشر خواهد شد.

کشنده دافران یکی از قدرتمندترین کشنده های تولیدی بازار ایران با حداکثر توان 480 اسب بخار است که نام های معتبری نظیر بوش، ZF، WABCO و … در فهرست تولید کنندگان قوای محرکه و بخش های فنی و ایمنی آن به چشم می خورد و موفق به اخذ استاندارد های اروپایی E-MARK شده است. این کشنده کلیه استاندارد های 85گانه را پاس کرده است و به امکانات قابل توجهی نظیر رادار جلو، دوربین خط‌خوان و اتولایت نیز مجهز است. همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات شایان دیزل در سال ۱۴۰۱ بصورت استاندارد مجهز به کولر در جای فابریک و یخچال خواهند بود.

ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ساعات بازدید از این نمایشگاه را 11 الی 18 اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی