پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 13 – سورپرایز آمیکو / آمیکو و محصولی جدید در کلاس جدید

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در چهارمين نمایشگاه خودرو تهران از پیکاپ جدید خود به نام آرتیستون رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ارس خودرو ديزل (آميكو) از پيكاپ جديد خود در نمايشگاه بين المللي خودرو تهران رونمايي كرد. اين خودرو كه آرتيستون نام دارد، بزرگ ترين پيكاپ توليدي در كشور با برند […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در چهارمين نمایشگاه خودرو تهران از پیکاپ جدید خود به نام آرتیستون رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ارس خودرو ديزل (آميكو) از پيكاپ جديد خود در نمايشگاه بين المللي خودرو تهران رونمايي كرد. اين خودرو كه آرتيستون نام دارد، بزرگ ترين پيكاپ توليدي در كشور با برند ايراني است.
گفتني است آرتيستون از پلتفرم آسنا اتوماتيك با اتاق و كابيني جديد بهره مي برد. اين خودرو مجهز به موتور ٢.٤ ليتري 4K22 ميتسوبيشي با گيربكس ٦ سرعته پانچ است.

دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها از جمله امكانات اين خودرو است.

دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپردازی کابین، سنسور پارک جلو از ديگر امكانات اين خودرو هستند.

تركي، مدير سازمان بازاريابي و فروش گروه صنعتی آمیکو (ارس خودرو دیزل) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو با اشاره به محصول جدید این خودروساز به نام آرتیستون اظهار کرد: پس از معرفی آسنا اتوماتیک (نسخه محدود) و استقبالی که از آن صورت گرفت تصمیم بر آن شد تا محصولی در همین کلاس معرفی کنیم.

وی بیان کرد: این محصول از همان پلتفرم آسنا بوده اما لوکس تر و از امکانات بیشتری برخودار است. اصلی ترین رقیب آرتیستون در واقع همان آسنا است البته در میان خودروهای وارداتی هم می توان به تویوتا هایلوکس نیز اشاره کرد. در واقع این خودرو تجربه یک آفرود لوکس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی