پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره فصلی نو، لذتی نو، فروش خودروهای ب ام و سری 1، 2 و 3

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره فصلی نو، لذتی نو با موضوع فروش انواع خودروهای ب ام و سری 1، 2 و 3 کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علاقه‌مندان به خرید خودروهای ب ام […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران اقدام به برگزاری جشنواره فصلی نو، لذتی نو با موضوع فروش انواع خودروهای ب ام و سری 1، 2 و 3 کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علاقه‌مندان به خرید خودروهای ب ام و می‌توانند ضمن حضور در این جشنواره از شرایط ویژه خرید انواع خودروهای ب ام و سری 1، 2 و 3 به صورت نقد و اقساط بهره‌مند شوند. پیش‌پرداخت اقساط ۱۲ماهه طی بازه زمانی جشنواره در صورت خرید اقساطی، خودرو با 2 سال گارانتی پلاتینیوم و 2 سال بسته BSI الیت(سرویس‌های دوره‌ای با کامل ترین پوشش خدمات) به مشتریان ارائه می‌شود. لیست کامل خدمات بسته BSI الیت در سایت پرشیا خودرو بخش فروش گارانتی موجود است.

همچنین خریداران خودرو به روش اعتباری می‌توانند از شرایط خرید اعتباری دوچرخه BMW با پیش‌پرداخت 40% و بازپرداخت ۱۲ماهه بدون کارمزد بهره‌مند شوند.

مشتریان عزیز در صورت انتخاب روش خرید خودرو به صورت نقدی می‌توانند از 40 درصد تخفیف خرید گارانتی و 50 درصد تخفیف خرید گارانتی پلاتینیوم (گارانتی + BSI الیت – سرویس‌های دوره‌ای با کامل ترین پوشش خدمات) استفاده کنند.

صاحبان خودروهای ب ام و در مدت‌زمان برگزاری جشنواره با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو می‌توانند به صورت رایگان چک 12 گانه خودرو خود را انجام دهند. از دیگر خدمات این جشنواره تخفیف 20 الی 40 درصدی در نصب و بروز رسانی آپشن‌های خودروهای ب ام و است.
در بخش تیونینگ خدمات نصب “کاور شفاف با قابلیت خودترمیمی در دمای محیط” به همراه گارانتی رسمی با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود. همچنین انجام سرامیک بدنه با 20 درصد تخفیف قابل انجام است. مشتریان محصولات اکسسوری و لایف‌استایل اورجینال BMW می‌توانند تا 45 درصد تخفیف بابت خرید خود دریافت نمایند.

در پایان این برنامه به 3 نفر از خریداران و 3 نفر حاضرین در مدت‌زمان جشنواره به‌قیدقرعه هدایای نفیسی از میان اکسسوری و لایف استایل ب ام و و مینی تقدیم خواهد شد.

این جشنواره از 26 الی 29 اردیبهشت، ساعت 10 الی 18 در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 0214591 داخلی 3 تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی