پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 11 – حضور دست پر خودروسازان در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو از حضور بیش از ۴۰۰ رسانه و خبرنگار در چهارمین نمایشگاه خودرو خبر داد. علیرضا عاجزی مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در گفت و گو‌ با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو دربارهبرگزاری چهارمین دوره نمایشگاه اظهار کرد: باعث افتخار است که نمایشگاه چهارم را […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو از حضور بیش از ۴۰۰ رسانه و خبرنگار در چهارمین نمایشگاه خودرو خبر داد.

علیرضا عاجزی مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در گفت و گو‌ با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو دربارهبرگزاری چهارمین دوره نمایشگاه اظهار کرد: باعث افتخار است که نمایشگاه چهارم را بعد از وقفه سه ساله علی‌رغم وجود تحریم‌ها ومشکلات مختلف برگزار کردیم.

وی افزود: در نمایشگاه امسال بیش از ۴۰۰ عکاس،خبرنگار، خبرگزاری، پایگاه خبری و نشریه حضور دارند که ما را در پوشش اخبارنمایشگاه امسال همراهی می‌کنند.

مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو با بیان اینکه صنعت خودرو ایران همواره از سوی علاقمندان این حوزه درداخل و خارج دنبال می‌شود تصریح کرد: نمایشگاه امسال دارای فضای مناسب و خوبی است و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آنصورت گرفته است.

عاجزی خاطرنشان کرد: خودروسازانی که در نمایشگاه امسال حضور پیدا کردند دست پر به نمایشگاه آمدند و هر کدام محصول جدیدی را در نمایشگاه امسال عرضه خواهند کرد از این رو ما امیدواریم رویکردی که در نمایشگاه سال ۹۷ داشتیم در رویداد امسال نیز اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویترین صنعت کشور است تاکید کرد: در نمایشگاه امسال به دلیل کمبود فضا و البته اقدام دیرهنگام برخی ازشرکت‌ها شاهد حضور برخی از شرکت‌ها نبودیم‌که امیدواریم در نمایشگاه سال آینده این مهم نیز محقق شود.

مسئول برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو با بیان اینکه تنها شرکت سایپا از حضور در نمایشگاه امسال انصراف دادگفت: بقیه شرکت‌ها به دلیل اینکه دیرهنگام اقدام کردند و متاسفانه ما غرفه‌ها را در اختیار سایر شرکت‌ها قرار دادیم نتوانستند درنمایشگاه امسال حضور پیدا کنند و ما متاسفانه به دلیل کمبود فضا نتوانستیم در خدمت همه شرکت‌ها باشیم.

عاجزی اظهار کرد: ما در حوزه خودرو و بسیار صنایع دیگر خواهان تعامل با دنیا هستیم از این رو انشاالله سال آینده و در نمایشگاهبعدی شاهد حضور شرکت‌های بین المللی نیز باشیم تا دستاوردهای خود را نیز به آنها عرضه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی