پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس S-Class کروک

آغاز تولید مرسدس S-Class کروک در Sindelfingen

اتومبیل مرسدس S-Class کروک در سپتامبر امسال رونمایی شد و حال در کارخانه Sindelfingen آلمان تولیدش آغاز گشت. مرسدس از سال 1971 تولید  S-Class کروک را آغاز کرده و این مدل نسل ششم خانواده  S-Class کروک می باشد. این مدل با ظاهر خود طراحی خالص لوکس دایملر را تعریف می کند. S-Class کروک با چند مدل موتور عرضه خواهد […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

اتومبیل مرسدس S-Class کروک در سپتامبر امسال رونمایی شد و حال در کارخانه Sindelfingen آلمان تولیدش آغاز گشت. مرسدس از سال 1971 تولید  S-Class کروک را آغاز کرده و این مدل نسل ششم خانواده  S-Class کروک می باشد.

این مدل با ظاهر خود طراحی خالص لوکس دایملر را تعریف می کند. S-Class کروک با چند مدل موتور عرضه خواهد شد و یکی از قوی ترین مدل آن در خودروی S65 که این هفته رونمایی شد، قرار گرفت.

دایملر این مدل را زیباترین و منحصربفردترین S-Class تاریخ کمپانی مرسدس است. این خودرو براساس S-Class کوپه بوده و سقف آن از جنس آکوستیک سه لایه نرم می باشد که در سرعت 60 کیلومتر نیز قابلیت باز و بسته کردن دارد.

مشتریان می توانند سقفی در رنگ های مشکی، قرمز، آبی و برخی دیگر انتخاب کنند. در تصویر نیز به نظر می رسد پنج دستگاه نخست مدل مونتاژ شده و آماده عرضه است.

به گفته مرسدس مدل مورداشاره بهار 2016 عرضه خواهد شد و مدل S65 نیز با موتور 12 سیلندر ماه می 2016 به مشتریان تحویل داده می شود. متاسفانه یکی از اطلاعاتی که دایملر درباره این مدل اعلام نکرد قیمت آن بوده که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

منبع:Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی