پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 22 – در بخش قیمت گذاری هیجانی عمل نمی کنیم!

مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: در بخش قیمت گذاری محصولات گروه بهمن هیجانی عمل نمی کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد ضرابیان مديرعامل بهمن موتور در نشست خبري اين خودروساز در خلال برگزاری چهارمين نمايشگاه صنعت خودرو گفت: در سال گذشته موفق به عرضه ون اینرودز شدیم در سال جدید خودرو سواری رسپکت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: در بخش قیمت گذاری محصولات گروه بهمن هیجانی عمل نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد ضرابیان مديرعامل بهمن موتور در نشست خبري اين خودروساز در خلال برگزاری چهارمين نمايشگاه صنعت خودرو گفت: در سال گذشته موفق به عرضه ون اینرودز شدیم در سال جدید خودرو سواری رسپکت اول و بعد دیگنیتی پرستیژ و در ادامه در شش ماه دوم سال فیدلتی پرستیژ عرضه میکنیم.

امير میر منصف مدير فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نيز در ادامه گفت: بهمن تلاش کرده است در پنج سال گذشته جایگاه خودش را میان خودروسازان ارتقا و تثبیت کند.

در طی سال ها شرکت بهمن موتور در سگمنتی که به آن پرداخته نشده بود در حوزه ون باربری و خدمات عمومی فعالیت کند.

ميرمنصف مدير فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به گسترش محصول در اين شركت گفت: بهمن سعي کرده با نگاه به نياز بازار محصول خود را گسترش دهد. از اين رو با محصولاتي كه در خلال نمايشگاه معرفي شدند انشالله مشتريان را راضي نگه لاريم.

پور ابراهيم قائم مقام هيئت مديره گروه بهمن نيز در خصوص افزايش توليد در اين گروه خودروسازي گفت: با پروژه هايي كه داشتيم ظرفيت توليد را به ٦٠ هزار دستگاه در سال رسانديم و با قالب هاي بدنه ايي كه تهيه شده است ارزش افزوده بيشتري خواهيم داشت.

پارسا نوري مدير مهندسي گروه بهمن نيز با اشاره به ساخت داخل قطعات در گروه بهمن گفت: خط توليد بدنه رباتيك در بهمن موتور در راستاي داخلي سازي فيدليتي با ١٢ بدنه در ساعت راه اندازي شده است و مدل پرستيژ و نمونه برقي اين پلتفرم نيز كم كم به سبد فروش اضافه مي شود. در بخش داخلي سازي از ٢٠درصد در اين محصول شروع كرديم و به ٣٠رسيده ايم.

او اضافه كرد: محصول جديد ريسپكت با ٢٠ درصد داخلي سازي شروع شده است و اولين بدنه وارد سالن رنگ شده است و به سمت ٤٠درصد خواهيم رفت. اين خودرو تا حدود ٢.٥ ماه ديگر وارد فاز تجاري مي شود.

محمد ضرابيان مديرعامل بهمن موتور با اشاره به بهاي تمام شده محصولات گفت: حدود ٣٠ درصد از بهاي خودرو مربوط به عوارض نهادها و سازمان هاست و مسائل گمركي و بانكي. از اين رو بهمن به دنبال پيش فروش دراز مدت نيست و نقدينگي را از جيب مشتري تامين نمي كنيم.

او تصريح كرد: در بخش فروش و خدمات پس از فروش روش هايي را به كارگيري كرديم كه تعهدها را پاسخ بدهيم و به همين دليل مشتريان به ما اعتماد دارند و مراجعه به نمايندگي ها براي دريافت خدمات بسيار خوب است. ضمن اين كه بهمن در بخش خدمات پس از فروش همواره رتبه هاي برتر را داشته است.

ميرمنصف مدير فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در پاسخ به سوالي در خصوص واردات خودرو گفت: الان قابليت هايي براي واردات ايجاد شده است و ما نيز مخالف واردات نيستيم. اما تاثير واردات بر توليد و قيمت گذاري بستگي به استراتژي ها دارد و ما مشكلي با واردات نداريم. حتي بخشي از سبد محصول را نيز مي توانيم وارد كنيم. خودروهاي ٥ هزار دلاري كه از آنها صحبت مي شود با استانداردهاي ٨٥ گانه دست كم ما نمي شناسيم.

ضرابيان در ادامه اين موضوع گفت: در افق ١٤٠٤همه چيز مشخص است. ما در تنظيم بازار و فيمت گذاري از رفتارهاي هيجاني پرهيز خواهيم كرد. در خصوص واردات زماني كه مشكل چيپ ست در جهان وجود دارد و شركت هاي بزرگ اعلام مي كنند تا اواسط ٢٠٢٣ اين مشكل ادامه دارد. در حال حاضر به همين دليل خودروسازان بزرگ هم ليست انتظار دارند و به همين دليل اين كه مي گويند مثلا يك ماه ديگر چندهزار خودرو وارد مي شود منطقي نيست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی