پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 30 – کامیونت ها در 2 کلاس 5.5 و 6 تن روانه بازار می شوند / سال آینده از فیس لیفت کشنده جدید رونمایی می کنیم

مدیرعامل ویرا دیزل گفت: کامیونت ها در دو کلاس 5.5 و 6 تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس 8.5 تن با کابین خوابدار به سبد محصولات اضافه می گردد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهنام افخم مدیرعامل ویرا دیزل در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در نشست خبری اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیرعامل ویرا دیزل گفت: کامیونت ها در دو کلاس 5.5 و 6 تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس 8.5 تن با کابین خوابدار به سبد محصولات اضافه می گردد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهنام افخم مدیرعامل ویرا دیزل در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در نشست خبری اظهار کرد: شرکت ویرا دیزل یکی از زیر مجموعه های شرکت ماموت است که با همکاری یکی از بهترین برندهای چینی با نام شاک من که سهم ۱۶ درصدی در بازار چین را داشته، اقدام به تولید ۴ محصول و عرضه آن به بازار کشور خواهد کرد.

وی اشاره کرد: حدود یک و سال نیم است که در خصوص انتخاب محصول با شریک تجاری خود در حال برنامه ریزی بودیم که در نهایت به تولید ۲ محصول کامیونت و یک کشنده منجر خواهد شد.

افخم ادامه داد: البته در حال توسعه محصول کامیون کشنده شاکمان؛ کانونشنال به عنوان اولین کشنده دماغ دار بعد از انقلاب هستیم و پس از اخذ مجوز های لازم به تولید هر چهار محصول در کارخانه ماموت خواهیم پرداخت.

وی اعلام کرد: برنامه ریزی های خوبی برای تولید محصولات صورت گرفته و قرار است در آغاز کار به تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه برسیم.

مدیرعامل ویرا دیزل توضیح داد: بازار خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سواری رقابتی تر است. با توجه به ۳۰ هزار نیاز بازار ایران، سهم ۱۰ درصدی برای ویرا دیزل هدف گذاری شده است. همچنین در آینده نمونه فیس لیفت شده کشنده جدیدمان را نیز عرضه خواهیم کرد.

بهنام افخم تشریح کرد: کامیونت ها در دو کلاس 5.5 و 6 تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس 8.5 تن با کابین خوابدار به سبد محصولات اضافه می گردد.

مدیرعامل ویرا دیزل با اشاره به بخش خدمات پس از فروش محصولات ویرا دیزل بیان کرد: شبکه خدمات پس از فروش بسیار خوبی را طراحی کرده ایم اما این شبکه خدمات مستقل از سایر شرکت های ماموت خواهد بود.

در ادامه افخم درباره مشخصات محصولات این خودروساز توضیح داد: کشنده ها از نسل جدید موتور کامینز ۴۹۰ اسب بخاری ، گیربکس ایتان Eaton (برند مورد استفاده در کشنده های آمریکایی ماک، اینترنشنال ، کنورث و پیتربلت) ، ریتادر های فویت voith ساخت آلمان و ترمز موتور Jacobs استفاده می کنند.

بهنام افخم با اشاره به این که تعمیرگاه و دفتر مرکزی این شرکت در پایتخت (جاده مخصوص) از عنوان بزرگترین پایگاه خدمات وارانتی و فروش برخوردار است، گفت: گیربکس Eaton کشنده ها دارای وارانتی چهار ساله بدون محدودیت کیلومتر است.

وی اشاره کرد: اطمینان داریم قیمت اقتصادی این محصول و البته سایر محصولاتمان با توجه به مشخصات عرضه شده، باعث خواهد شد تا به اهداف خود برسیم.

مدیرعامل ویرا دیزل بیان کرد: 2 محصول کامیونت و یک محصول کشنده شرکت ویرا دیزل در نیمه اول سال، و کشنده دماغ دار ویرا دیزل احتمالا در نیمه دوم سال تولید خواهد شد که فروش به صورت شرایط اقساطی و لیزینگ در دستور کار قرار دارد.

مشخصات کشنده دماغه دار ویرا دیزل

قطعا شاخص ترین محصول ویرا دیزل که نظر بازدیدکنندگان را حسابی به خود جلب کرده، یک کشنده دماغه دار است که با طراحی رترو در عین استفاده از المان های مدرن، بسیار جلب توجه می کند. قرار است عرضه این کشنده از چند ماه دیگر آغاز شود. ویرا دیزل فعلا کشنده هایش را با نام شاکمن در نمایشگاه معرفی کرده است.

کشنده دماغه دار شاکمن به پیشرانه 6 سیلندر 12 لیتری مجهز شده که از ریتاردر Voith آلمان بهره می برد. این پیشرانه می تواند 490 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین در راستای رفتن به سمت ناوگان حمل و نقل جاده ای پاک، این کشنده به سیستم کاهنده آلایندگی SCR نیز مجهز شده است.

از جالب ترین تجهیزات رفاهی این کشنده دماغه دار می توان به صفحه نمایش لمسی و سستم چند رسانه ای، کروز کنترل، دوربین 360 درجه با مانیتورینگ نقاط کور، نشانگر باد تایر، 2 تخت خواب، صندلی بادی راننده مجهز به گرمکن، سردکن و ماساژور، یخچال، آبسردکن فیلتر دار، آینه های برقی، سانروف، سنسور باران، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی