پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان GT-R

نیسان GT-R نیز طعم لوکس بودن را خواهد چشید

Hiroshi Tamura مدیر برنامه های کمپانی نیسان به تازگی بیان کرد که مایل است GT-R رنگ لوکس نیز به خود بگیرد. وی در گفتگویی با سایت Top Gear اظهار داشت: من می خواهم نیسان GT-R رنگ لوکس بودن به خود بگیرد نه تنها فانتزی باشد. پریمیومی بودن حق این مدل است. Tamura اشاره کرد این اتومبیل می […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ آذر ۱۳۹۴

Hiroshi Tamura مدیر برنامه های کمپانی نیسان به تازگی بیان کرد که مایل است GT-R رنگ لوکس نیز به خود بگیرد. وی در گفتگویی با سایت Top Gear اظهار داشت:

من می خواهم نیسان GT-R رنگ لوکس بودن به خود بگیرد نه تنها فانتزی باشد. پریمیومی بودن حق این مدل است.

Tamura اشاره کرد این اتومبیل می تواند سواری راحت‌تری داشته و کمپانی نیز باید به این موضوع توجه نماید. متاسفانه Tamura هیچ تاریخی را برای مشاهده چنین مدلی مشخص نکرد اما بیان نمود:

اگر بخواهیم مثال خوبی برای این مدل بزنیم GT-R Egoist Edition است. این مدل در سال 2010 معرفی شد و دارای ویژگی هایی از قبیل روکش چرمی، نماد Wajima Maki-e روی فرمان و سیستم صوتی Bose بود. این مدل همچنین دارای قابلیتی بود که به راننده اجازه می‌داد تا اتومبیل را در هر حالتی مطابق با وضعیت جاده تنظیم کند.

متاسفانه به نظر می رسد نیسان در حال حاضر روی نسل فعلی نیسان GT-R تمرکز نموده و قصد نداشته با این زودیها نسل بعدی آن را معرفی کند. Tamura بیان کرد که نسل بعدی نیسان GT-R همچنان در راه خاموشی قرار داشته و کمپانی برنامه هایی برای مدل فعلی دارد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : GT-Rنیساننیسان GT-R

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی