پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاگا

پادرا دیزل از پیکاپ تاگا (دیزلی و بنزینی) رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ شب گذشته شرکت پادرا دیزل از جدیدترین محصول خود یعنی پیکاپ تاگا رونمایی کرد. این پیکاپ قرار است در دو نسخه بنزینی و دیزلی روانه بازار شود. شرکت پادرا دیزل که قبلا با خودروهای سنگین و تجاری تاترا (محصول جمهوری چک) شناخته می‌شد، حال با معرفی کینگ لینگ تاگا […]

javankhodro
دوشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

شب گذشته شرکت پادرا دیزل از جدیدترین محصول خود یعنی پیکاپ تاگا رونمایی کرد. این پیکاپ قرار است در دو نسخه بنزینی و دیزلی روانه بازار شود.

شرکت پادرا دیزل که قبلا با خودروهای سنگین و تجاری تاترا (محصول جمهوری چک) شناخته می‌شد، حال با معرفی کینگ لینگ تاگا H قصد رقابت در بازار شلوغ پیکاپ های کشور دارد. تاگا H از لحاظ پلتفرم و پیشرانه از نسل سوم ایسوزو D-Max بهره می برد ، اما طراحی بدنه و کابین متفاوت است. طراحی کینگ لینگ برای تاگا چهره ای جسور و جذاب پدید آورده است.

تاگا H در نسخه بنزینی از یک موتور 1.8 لیتری 227 اسبی با 310 نیوتن متر گشتاور و در نسخه دیزلی از یک موتور 3 لیتری با 138 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که توسط گیربکس 6 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود. پادرا دیزل اعلام کرده که به زودی نسخه اتوماتیک نیز روی خط تولید می رود.

تاگا در بخش امکانات به یک صفحه نمایشگر 10 اینچی، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و فرمان Dکات مجهز است.

تاگا پادرا دیزل

تاگا H در بازار رقبایی نظیر فوتون تونلند، آمیکو آسنا، KMC T8 ، کلوت مکث موتور و یوآز پاتریوت دارد، بازاری که چندیست برای علاقه مندان پیکاپ داغ شده و باید دید محصول جدید پادرا دیزل چگونه در این رقابت دست و پنجه نرم خواهد کرد.

در مورد قیمت و زمان دقیق عرضه اطلاعی داده نشد، اما هدف گذاری تولید سالیانه 1000 دستگاه عنوان شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی