پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکورد زنی قبل از حضور

پورشه تایکان حتی قبل از رونمایی رسمی نیز در حال ثبت رکورد است، خودرویی که در اوت ۲۰۱۹ در نسخه توربو توانست پیست نوربرگ را در ۷ دقیقه و ۴۲ ثانیه با یک نمونه اولیه پیش‌‌تولیدی طی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو این نمونه مجهز به کیت پرفورمنس جدید و کنترل شاسی دینامیک […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

پورشه تایکان حتی قبل از رونمایی رسمی نیز در حال ثبت رکورد است، خودرویی که در اوت ۲۰۱۹ در نسخه توربو توانست پیست نوربرگ را در ۷ دقیقه و ۴۲ ثانیه با یک نمونه اولیه پیش‌‌تولیدی طی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو

این نمونه مجهز به کیت پرفورمنس جدید و کنترل شاسی دینامیک پورشه (PDCC) است. اگر با کیت پرفورمنس آشنا نیستید، این کیت شامل چرخ‌‌های ۲۱ اینچی جدید می‌ شود که در لاستیک‌ های پیرلی پیچیده شده‌‌اند.

کنترل شاسی پورشه ۴D نیز به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند. این بسته با قیمت ۱۳هزار و ۳۷۷ یورو به طور دقیق برای تایکان توربو اس مدل ۲۰۲۳ موجود است که تولید آن در ماه گذشته آغاز شد.

این کیت به نوعی یک مقاوم سازی است که پس از تحویل روی خودروها نصب می‌شود. قیمت ذکرشده شامل حمل‌و‌نقل و مالیات بر ارزش افزوده است.

در حالی که تایکان توربو اس موفق شده مدل اس پلید را شکست دهد، اما سریع‌ترین خودروی الکتریکی در سراسر پیست نوربرگ نیست.

نیو EP۹ این دوره را در ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه در مه ۲۰۱۷ به پایان رساند. با این حال اما این خودرو به عنوان یک محصول تولید انبوه به حساب نمی‌آید زیرا تنها ۱۶ دستگاه از آن ساخته شده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی