پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارشناسی ۱۶ دستگاه خودرو برای دریافت پلاک تاریخی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کارشناسان کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی ۱۶ دستگاه خودرو را به منظور دریافت پلاک تاریخی بررسی کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این خودروها روز چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ در محل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گرد هم آمدند و توسط کارشناسان کارگروه مورد بررسی کالبدی و فنی قرار گرفتند. این […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ شهریور ۱۴۰۱

کارشناسان کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی ۱۶ دستگاه خودرو را به منظور دریافت پلاک تاریخی بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این خودروها روز چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ در محل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گرد هم آمدند و توسط کارشناسان کارگروه مورد بررسی کالبدی و فنی قرار گرفتند.

این خودروها متعلق به مالکان خصوصی هستند که اطلاعات آنها پیش از این در درگاه اینترنتی https://icvc.taci.ir/ به ثبت رسیده است.
از این میان پس از انجام بررسی های کارشناسی توسط کارشناسان پلیس راهور و نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه در صورت تأیید برای دریافت پلاک تاریخی معرفی خواهند شد.

اعضاء کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی را نمایندگان پلیس راهور فراجا ، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکیل می دهند.

دارندگان و مالکان وسیله‌های نقلیه تاریخی با قدمت حداقل 30 سال و دارای اصالت کالبدی و سلامت فنی، می‌توانند برای ثبت‌نام خودرو در سامانه دریافت پلاک و شناسنامه تاریخی به نشانی اینترنتی www.taci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی