پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور دست پر سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد

گروه خودروسازی سایپا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد دست پر در بزرگترین سالن این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو  بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار می شود که گروه خودروسازی سایپا دست پر به میدان آمده است. این گروه خودروسازی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد دست پر در بزرگترین سالن این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو 

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار می شود که گروه خودروسازی سایپا دست پر به میدان آمده است.

این گروه خودروسازی با در دست داشتن بزرگترین سالن این نمایشگاه، سبد محصولاتش را در این نمایشگاه ارائه کرده است. در میان خودروهای موجود در غرفه سایپا خودروهای تازه نفس آریا و کارون به چشم می خورد.

سایپا در سال 1399 از آریا که برپایه پلتفرم SP100 استوار شده پرده برداری کرد. این محصول در کلاس خودروهای کراس اوور که این روزها بازار داغی هم دارد عرضه می شود.

آریا وجوه تشایه بسیاری با شاهین، برادر سدانش دارد. این کراس اوور خوش چهره از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که قادر است 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور تولید کند در بازار عرضه می شود.

دیگر محصول قابل توجه این خودروساز، پیکاپ کارون نام دارد که این خودرو با برخورداری از یک پیشرانه 2.4 لیتری که 94 اسب بخار و 187نیوتن متر گشتاور دارد در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی