پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طوفان كرمان موتور با محصولات جديد در مشهد مقدس

شركت كرمان موتور كه ماه گذشته طي مراسمي از لوگو و هويت بصري جديد خود پرده برداري كرد، حال با جديدترين محصولات خود يعني KMC K7 ، KMC J7 و KMC T8 به نمايشگاه مشهد آمده. به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛ سدان جي٧ كه به دليل مدرن بودن و المان هاي خاص ظاهري مورد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۱

شركت كرمان موتور كه ماه گذشته طي مراسمي از لوگو و هويت بصري جديد خود پرده برداري كرد، حال با جديدترين محصولات خود يعني KMC K7 ، KMC J7 و KMC T8 به نمايشگاه مشهد آمده.

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

سدان جي٧ كه به دليل مدرن بودن و المان هاي خاص ظاهري مورد توجه علاقه مندان خودرو قرار گرفته، اينجا هم جزو پر بازديدترين ها نمايشگاه است.

مشخصات جي٧

کی‌ام‌سی جی7 از یک موتور 4 سیلندر بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری GDI با قدرت 172 اسب بخار در دور موتور 5500 دور بر دقیقه بهره می‌برد. پیشرانه‌‌ای که 280 نیوتن‌متر گشتاور را در بازه دور موتورهای 1800 تا 3500 دور بر دقیقه از طریق یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر راهی چرخ‌های جلو می‌کند.

پيكاپ T8 نيز كه اخيرا جزو پرفروش ترينهاي سگمنت خود است، در دو نسخه فابريك و تيونينگ شده در غرفه كرمان موتور قد علم كرده است.

مشخصات T8

نخستین خودروی پیکاپ کرمان موتور از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می برد. پیشرانه ای که مصرف سوخت بالایی را به این پیکاپ تحمیل نمی کند و در عین حال می تواند 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با یک گیرباکس 6 سرعته جفت می شود تا در مسیرهای آفرودی ریش و قیچی دست راننده باشد!

شاسي بلند KMC K7 نيز كه طرفداران خاص خود را دارد، در كنار برادر مسن تر خود يعني جك S5 آمده تا سبد محصولات كرمان موتور را تكميل كند.

مشخصات كي٧

کی ام سی K7 نیز از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی