پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولين سري لاماري ايما توسط آرين پارس موتور تحويل مشتريان شد

شركت آرين پارس موتور طي مراسمي اولين سري از خودروي لاماري ايما را تحويل مشتريان داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ تعداد ١٠ خودرو به صورت نمادين به نمايندگي از ١٠٠٠ مشتري سري اول تحويل شد و در نوبت هاي بعدي نيز مراسمي درخور برگزار خواهد شد. موسوي مدير فروش شركت آرين پارس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

شركت آرين پارس موتور طي مراسمي اولين سري از خودروي لاماري ايما را تحويل مشتريان داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

تعداد ١٠ خودرو به صورت نمادين به نمايندگي از ١٠٠٠ مشتري سري اول تحويل شد و در نوبت هاي بعدي نيز مراسمي درخور برگزار خواهد شد.

موسوي مدير فروش شركت آرين پارس موتور گفت: برنامه ريزي اين شركت توليد ٣٥٠٠ دستگاه لاماري ايما در سايت خودروسازي خمين بود كه حالا با توجه به استقبال خوب خريداران، تصميم به توليد ٥٠٠٠ دستگاه گرفته شده است.

وي افزود: اين شركت هيچگاه كيفيت را فداي سرعت توليد نمي كند و در بخش توليد و كنترل كيفيت، بهترين نيروهاي متخصص و متعهد به كار گرفته شده اند.

بیشتر‌ بخوانید: گوزن وحشی در پیست آزادی! / گزارش اولین تست درایو لاماری ایما

شيران ، مدير خدمات پس از فروش گفت: تست دوام لاماري ايما با توجه به شرايط اقليمي كشور انجام شده و به تاييد رسيده كه ايما كيفيت لازم براي تحويل به مشتريان دارد.

دغدغه ديگر، انطباق سطح خدمات پس از فروش با كيفيت خودرو است كه در اين شركت با برنامه ريزي زنجيره تامين قطعات يدكي، تجهيز مراكز خدمات و آموزش حرفه اي پرسنل، به اين مهم رسيده ايم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی