پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با بازگشت زائران کربلای حسینی (ع) در ایام اربعین، به منظور بررسی و نظارت بر کیفیت ارایه خدمات از مسیرهای مواصلاتی و پایانه‌های مرزی مشترک با کشور عراق بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک سلاجقه مدیرعامل این مجموعه به همراه مدیران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با بازگشت زائران کربلای حسینی (ع) در ایام اربعین، به منظور بررسی و نظارت بر کیفیت ارایه خدمات از مسیرهای مواصلاتی و پایانه‌های مرزی مشترک با کشور عراق بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک سلاجقه مدیرعامل این مجموعه به همراه مدیران ارشد ایساکو و امدادخودرو ایران از شهرهای مرزی شلمچه و چذابه و نمایندگی‌های شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر بازدید کردند و طبق تمهیداتی که از پیش برنامه‌ریزی شده بود، از آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش برای ارایه خدمات، هم‌زمان با موج بازگشت زائران اطمینان یافتند.

مدیر عامل این شرکت گفت: طرح ویژه خدمت‌رسانی به مسافران کربلای معلا با یک روز تمدید تا پایان روز دوشنبه ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت و ما با استفاده از ظرفیت ۳۷ نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و تعمیرگاه ویژه و بهره‌مندی از ۱۵۶ اکیپ امدادی در طول مسیر برگشت نیز همچنان آماده خدمت‌رسانی به عاشقان بارگاه حسینی خواهیم بود.

در همین راستا، مدیرعامل امدادخودروایران نیز از آمادگی کامل ناوگان امدادرسانی و ارایه خدمات خودرویی گسترده طرح «با تو تا حرم» در مسیرهای بازگشت از مرزهای منتهی به غرب کشور زائران اربعین خبر داد و گفت: همکاران ما به منظور پوشش گسترده امدادی به صورت شبانه روز در شیفت‌های خود حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، سیدعباس میرحسینی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران، در تلاش هستیم با افزایش تعداد ناوگان و توسعه تجهیزات خدمات‌رسانی استاندارد، بهترین خدمات امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هموطنان ارائه شود.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادی ویژه به منظور تسریع در خدمات خودرویی و کاهش بارترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در مسیرهای بازگشت، از زائران خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، با آرامش کامل و احتیاط برانند.

لازم به ذکر است، هموطنان در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی