سوژه مورد نظر یک دستگاه شورولت کامارو 1969 است که قرار است با تولد دوباره، چرخه حیات را به چالش تازه ای بکشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازسازی و تولد دوباره 2 واژه متفاوت، اولی در مرمت و تعمیر و شاید اندکی تغییرات جزئی بدون ساختار شکنی خلاصه می شود اما تولد دوباره […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
بازسازی و تولد دوباره 2 واژه متفاوت، اولی در مرمت و تعمیر و شاید اندکی تغییرات جزئی بدون ساختار شکنی خلاصه می شود اما تولد دوباره یعنی فراتر گذاشتن گام و ساختار شکنی به معنای واقعی کلمه.
سوژه مورد نظر یک دستگاه شورولت کامارو 1969 است که قرار است با تولد دوباره، چرخه حیات را به چالش تازه ای بکشد. اتفاقات رقم خورده در این خودرو تنها در گذاشتن یک پیشرانه جدید در کالبد این پیرمرد پرحاشیه نیست!
در نخستین گام، پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری توئین توربوشارژ LSX با 700 اسببخار قدرت در سینه این کامارو نصب شده است، که قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دستی ساخت Tremec به محور عقب ارسال میکند.
سیستم ترمز Wilwood با کالیپرهای شش پیستون و دیسکهای سوراخدار، سیستم تعلیق Ridetech، رینگهای COR با تایرهای پایلوت سوپراسپرت ساخت میشلن، از دیگر تغییرات فنی این خودرو است.
فرم کلی بدنه شورولت کامارو LSX با نمونه استاندارد یکسان است، اما برخی موارد همچون کاپوت فیبرکربن با ورودی هوا، چراغهای LED جلو و عقب، قطعات الحاقی به سپرهای جلو و عقب و البته رنگ خاکستری Shark متالیک، این خودرو را به نمونهای متمایز تبدیل کرده است.
فضای کابین با تحولات نسبتا اساسی همراه شده است، همچون صندلیهای جلو و عقب با طراحی جدید و روکش وینیل قرمز رنگ، کفپوش قرمز، تهویه مطبوع، سیستم صوتی Alpine با پشتیبانی از اپل کارپلی و صفحه پشت آمپر Autocross که سرعت، دور موتور، دمای مایع خنککننده، فشار روغن، سطح سوخت و ولتاژ باتری را نمایش میدهد.
فروشنده این خودرو ادعا میکند، که 700 اسببخار قدرت پیشرانه، با سوخت بنزین حاصل میشود پس این احتمال وجود دارد که مالک بعدی بتواند با برخی تغییرات و استفاده از سوخت اتانول، قدرت بیشتری را از این پیشرانه حجیم به دست آورد.
انتهای پیام/ منبع: باما
دیدگاه خود را بنویسید