پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

TF21 محصول جديد ايران خودرو رونمايي شد

ايران خودرو از دومين محصول جديد خود در سال ١٤٠١ با حضور رسانه هاي رونمايي كرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو رضايي منش معاون مركز تحقيقات ايران خودرو در اين مراسم در خصوص طراحي و ساخت خودروي TF21 گفت: عزم ايران خودرو اين است كه مراحل ايده تا ساخت نمونه مهندسي اين محصول […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ايران خودرو از دومين محصول جديد خود در سال ١٤٠١ با حضور رسانه هاي رونمايي كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

رضايي منش معاون مركز تحقيقات ايران خودرو در اين مراسم در خصوص طراحي و ساخت خودروي TF21 گفت: عزم ايران خودرو اين است كه مراحل ايده تا ساخت نمونه مهندسي اين محصول جديد بيش از ١٨ ماه طول نكشد.

او ادامه داد: سرعت پيشرفت پروژه در محصولات جديد به اين دليل بالا رفته است كه مراحل مهندسي پروژه همزمان در همه بخش هاي محصول انجام مي شود.

وي تصريح كرد: ايران خودرو همه استانداردهاي ٨٥ گانه را با نگاه قابليت هاي ارتقاع از همان ابتداي پروژه مد نظر قرار داده است. امروز ايران خودرو خوشبختانه داراي ٣ پلتفرم است كه نمونه سوم مطابق دستور اخير هيئت مديره در حال طراحي است كه در قالب آن يك خودروي SUV طراحي مي شود.

مهدي خطيبي مديرعامل ايران خودرو نيز در اين مراسم گفت: از ابتداي فعاليت در اين شركت ٢٧٩ پروژه كيفي تعريف كرديم و برنامه ما توليد خودروي كامل بود كه خوشبختانه محقق شد و به همين دليل از نظر كيفيت تا ٢٥ درصد رشد داشتيم.

او ادامه داد: سعي ما در پروژه TF21 اين است كه ضمن رعايت استانداردها از نظر زيبايي و طراحي و كيفيت در رده جهاني باشد. همچنين در اين خودرو از موتور TU5 پلاس استفاده كرديم كه داخلي سازي آن به صورت صد در صد انجام شده است.

مهدي اسلام پناه رئيس سازمان استاندارد نيز در اين مراسم ضمن اشاره به اين كه كيفيت در حقيقت وظيفه يك بنگاه صنعتي است، گفت: گسترش محصول در ايران امري خرسند است كه اميدواريم در موضوع طراحي، ايمني، كيفيت و مهندسي توفيقاتي داشته باشد.

معاون رئيس جمهور اضافه كرد: خودروهاي جديد علاوه بر اين مه بايد استانداردها را رعايت كنند، بايد در شان مردم باشند و بنده و دولت از خودروسازان انتظار داريم رضايت و حق الناس را نسبت به گذشته جبران كنند.

او تصريح كرد: تحقق شعار سالانه وظيفه شرعي و قانوني همه ماست و اميدواريم با روش هاي خلاقانه و دانش بنيان علاقه مصرف كننده به كالاي ايراني را افزايش دهيم.
اسلام پناه در پايان تصريح كرد: موضوع خودرو مطلبه نهادهاي حاكميتي است و اگر اين اتفاق در سال هاي قبل اتفاق مي افتاد امروز به طور قطع شرايط بهتر بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی