پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم باشد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص نوع خودروهای وارداتی نیز مجلس در قانون قائل به واردات خودرو از کشورهای خاصی نشده و واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به گام […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص نوع خودروهای وارداتی نیز مجلس در قانون قائل به واردات خودرو از کشورهای خاصی نشده و واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به گام مجلس در راستای واردات خودرو درباره روند اجرای قانون بیان کرد: مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرد که ساز و کار واردات خودرو نیز در این قانون دیده شده است و دولت وظیفه دارد واردات خودرو را انجام دهد و با افکار مردم در زمینه واردات خودرو بازی نکند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در ادامه با بیان اینکه آئین نامه اجرایی نوشته شده برای واردات خودرو اشکالاتی دارد، اظهار کرد: رئیس مجلس سه ایراد را به این آیین نامه وارد دانست و در نامه ای به دولت ابلاغ کرد. ما انتظار داریم وزارت صمت هرچه سریع تر اشکالات را برطرف کرده و به سرعت برای واردات خودرو اقدام کند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایجاد محدودیت و انحصار در واردات خودرو نظر مجلس نیست. قطعا اگر بنا باشد در واردات نیز انحصار ایجاد شود قطعا مجلس ورود خواهد کرد و از قانون خود دفاع می کند، از سوی دیگر در خصوص نوع خودروهای وارداتی نیز مجلس در قانون قائل به واردات خودرو از کشورهای خاصی نشده و واردات خودرو باید متناسب با مطالبات مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی