پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه ای خاص برای ورزشکاری خاص / معرفی خودرو سفارشی بنز برای راجر فدرر

مرسدس بنز یک نسخه خاص از AMG GT 63 S E Performance برای ورزشکاری خاص طراخی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  یک دستگاه مرسدس‌ بنز AMG GT 63 S E Performance بسیار ویژه، اواخر ماه نوامبر به مزایده گذاشته می‌شود. به احتمال زیاد، این خودرو در بازه قیمتی 203,647 تا 254,558 دلار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

مرسدس بنز یک نسخه خاص از AMG GT 63 S E Performance برای ورزشکاری خاص طراخی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

یک دستگاه مرسدس‌ بنز AMG GT 63 S E Performance بسیار ویژه، اواخر ماه نوامبر به مزایده گذاشته می‌شود. به احتمال زیاد، این خودرو در بازه قیمتی 203,647 تا 254,558 دلار فروخته خواهد شد.

هر دستگاه AMG GT 63 S E Performance‌ ویژه محسوب می‌شود، اما این نسخه، خودرویی بسیار منحصربه‌فرد است؛ زیرا برای شخص راجر فدرر، اسطوره تنیس، طراحی شده. این اسطوره سوئیسی، اخیرا با 20 عنوان قهرمانی گرند اسلم (Grand Slam) از دنیای تنیس خداحافظی کرد. راجر فدرر مدت‌ها به عنوان سفیر مرسدس‌ بنز فعالیت داشت.

رنگ بدنه این خودرو بسیار چشمگیر بوده و Electric Beam نام دارد. این رنگ بسیار شبیه به رنگ توپ تنیس است. امضای شخص راجر فدرر نیز روی خودرو نقش بسته است.

شرکت RM Sotheby’s (شرکت خدمات مالی و مزایده خودرویی) این مزایده را مدیریت می‌کند. این شرکت تاکید کرده که تمام درآمد حاصل از فروش این خودرو، به نفع یک پروژه تنیس عمومی خیریه در لندن خواهد بود.

مرسدس-آام‌گ GT 63 S E Performance یک پیشرانه V8 توئین‌توربو با حجم 4 لیتر به همراه یک موتور الکتریکی در محور عقب دارد. خروجی پیشرانه آن به 831 اسب‌بخار قدرت و بیش از 1400 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این ارقام برای یک سدان لوکس، فوق‌العاده هستند.

مرسدس AMG ادعا می‌کند که این سدان قدرتمند در مدت زمان 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز 316 کیلومتر برساعت است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد و می‌تواند تا مسافت 12 کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی کند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی