پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فونیکس و ام وی ام پشت به پشت هم/ حضور مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

مدیران خودرو که در ماه های اخیر حسابی پرکار بوده و محصولات جدیدی را به سبد محصولاتش اضافه کرده، در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان نیز حضور پررنگی دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو غرفه بزرگ مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان به 2 بخش تقسیم شده. داستان از این قرار است که مدیران […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۴ آذر ۱۴۰۱

مدیران خودرو که در ماه های اخیر حسابی پرکار بوده و محصولات جدیدی را به سبد محصولاتش اضافه کرده، در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان نیز حضور پررنگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

غرفه بزرگ مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان به 2 بخش تقسیم شده. داستان از این قرار است که مدیران خودرو چندی پیش با معرفی برند فونیکس، تصمیم گرفت محصولات گران قیمت تر و لوکس تر خود را با این برند در بازار عرضه کند. برای همین تشریفات این برند و حتی چیدمان غرفه آن را هم از برند ام وی ام م مجزا کرده تا بازدیدکنندگان به خوبی با این شخصیت سازی برای برند فونیکس آشنا شوند.

در غرفه مدیران خودرو و در بخشی که به نمایش محصولات فونیکس اختصاص داده شده، جدیدترین محصولات عرضه شده با این برند را می بینیم. فونیکس تیگو 8 پرو که این روزها به عنوان یکی از گران قیمت ترین، مجهزترین و پیشرفته ترین خودروهای ساخت داخل شناخته می شود، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

از جمله جدیدترین محصولات عرضه شده با برند فونیکس که در غرفه مدیران خودرو به نمایش درآمده، آریزو 6 پرو با ظاهر جدید و امکانات متفاوت نسبت به قبل است. از فونیکس تیگو 7 جدید هم که این روزها استقبال گسترده ای از آن شده هم نباید گذشت. قرار گرفتن این خودرو کنار تیگو 8، می تواند به خوبی بازدیدکنندگان را با تفاوت های میان شان آشنا کند.

اما در غرفه مدیران خودرو و در بخش مربوط به نمایش خودروهای فونیکس، این خودروساز خصوصی در یک اقدام زیرکانه محصول جدید خود که قرار است به زودی معرفی و در بازار عرضه کند را در یک باکس شیشه ای به نمایش گذاشته. این خودرو چیزی نیست جز فونیکس FX که با ظاهری کاملا مدرن و بسیار پیشرفته توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می کند. شیشه های این باکس دودی هستند و نوربپردازی جالب روی این خودرو باعث می شود تا کنجکاوی بازدیدکنندگان 2 چندان شود.

در بخش مربوط به محصولات ام وی ام در غرفه مدیران خودرو نیز خودروهای جدیدی مثل X22 پرو و X55 پرو به نمایش درآمده اند و شرایط متنوع فروش برای آن ها در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی