پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

از کرمان تا اصفهان/ گزارشی از حضور کرمان موتور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگ ترین خودروسازان خصوصی کشور، حضور پررنگی در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان دارد. گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو کرمان موتور با سبد کاملی از محصولات خود به نمایشگاه اصفهان آمده است. علاوه بر حضور محصولاتی نظیر پیکاپ T8، کی ام سی K7، جک J4 و […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۱

کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگ ترین خودروسازان خصوصی کشور، حضور پررنگی در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان دارد.

گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

کرمان موتور با سبد کاملی از محصولات خود به نمایشگاه اصفهان آمده است.

علاوه بر حضور محصولاتی نظیر پیکاپ T8، کی ام سی K7، جک J4 و جک S3، حضور محصول جدید کرمان موتور به نام کی ام سی J7 که به تازگی رونمایی شده و در کلاس سدان های خانوادگی حسابی سر و صدا به پا کرده است نیز توجه بازدیدکنندگان را به این غرفه جلب کرده است.

کی ام سی J7 از پیشرانه ۱.۵ TGDI  برخوردار است و به لطف بهره بردن از این پیشرانه می تواند 172 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از این نظر در دسته قدرتمندترین خودروهای تولید داخل قرار می گیرد.  این پیشرانه در کی ام سی J7 با یک‌ گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT جفت می شود.

این پسر سرکش با امکاناتی نظیر ترمز اضطراری خودکار، پایش نقطه کور، هشدار باز بودن در و دستیار تعویض خط، نمایشگر بزرگ روی کنسول میانی، دوربین 360 درجه، سقف شیشه‌ ای و شارژ بی‌سیم تلفن همراه و ابنوهی از امکانات دیگر در بازار عرضه می شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی