پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین دیزل با شاکموتو X5000 روی دست رقبا بلند شد

اگر قصد خرید خودرو تجاری مثل کامیونت یا کشنده دارید، نمایشگاه خودرو اصفهان فرصت خوبیست تا با کامیونت ها و کشنده جدید شرکت آرین دیزل آشنا شوید. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اکثر فعالان عرصه خودروهای کار و تجاری، آرین دیزل را با کامیونت های JAC می شناسند. استقبال مناسب از این کامیونت […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ آذر ۱۴۰۱

اگر قصد خرید خودرو تجاری مثل کامیونت یا کشنده دارید، نمایشگاه خودرو اصفهان فرصت خوبیست تا با کامیونت ها و کشنده جدید شرکت آرین دیزل آشنا شوید.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اکثر فعالان عرصه خودروهای کار و تجاری، آرین دیزل را با کامیونت های JAC می شناسند. استقبال مناسب از این کامیونت ها و جایگاه خوب آن ها در بازار، آرین دیزل را بر آن داشته تا در شراکت با برندی دیگر، شانس خود را در بازار خودروهای تجاری سنگین و کشنده ها نیز امتحان کند.

نتیجه این همکاری چیزی نیست جز یک برند جدید و یک کشنده تک محور به نام شاکموتو X5000 که در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شده است. این در حالیست که به گفته مجتبی ضیایی (مدیر بازاریابی آرین دیزل)، در سال جاری 2 محصول جدید دیگر نیز از برند شکموتو به سبد محصولات آرین دیزل اضافه خواهد شد. این کشنده تازه وارد که به زودی پایش به جاده های ایران باز خواهد شد، موتور پرقدرت تری نسبت به رقبایش در بازار ایران دارد و از امکانات خاصی بهره می برد. همچنین سعی شده با قیمت گذاری و شرایط فروش مناسبی که برای این محصول در نظر گرفته شده، مزیت های رقباتی این کشنده جدید در ایران افزایش یابد.

ضیایی قیمت این کشنده جدید را حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد که با توجه به امکانات و ویژگی های X5000 و قیمت دیگر رقبایش در بازار ایران، رقابتی و منطقی به نظر می رسد. همچنین مدیر بازاریابی آرین دیزل ابراز امیدواری کرد که با افزایش تیراژ تولید این کشنده، شرایط فروش آن بهتر و متنوع تر خواهد شد تا برای راننده ها و کسانی که قصد فعالیت در ناوگان جاده ای را دارند، دستیافتنی تر باشد.

این کشنده به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز شده که از آرایش ۶ سیلندر خطی با ۲۴ سوپاپ برخوردار است. برای تولید قدرت بیشتر، این پیشرانه به توربوشارژر مجهز شده و خنک کاری آن با آب انجام می شود. پیشرانه استفاده شده در این خودرو کامینز ISZ520 است و از سیستم کاهش آلایندگی SCR بهره می برد. موتور ۱۳ لیتری X5000 می تواند ۵۲۰ اسب بخار قدرت (در دور ۱,۹۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۱,۳۰۰ نیوتن متر (در دور ۱,۱۰۰ تا ۱,۳۰۰ rpm) تولید کند. میان کشنده های چینی بازار ایران، کشنده شاکموتو X5000 پرقدرت ترین پیشرانه را با بیشترین گشتاور تولیدی دارد.

این کشنده جدید از امکانات خوبی نظیر کولر درجا، بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، قفل مرکزی، آینه های کناری با تنظیمات برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و فناوری ال ای دی چراغ ها، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، خروجی برق ۲۲۰ ولت و… بهره می برد.

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی