پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل چهارم بیوک لاکراس آماده نمایش!

اگرچه این روزها کراس اوورها و برقی ها نبض بازار را در دست گرفته اند اما همچنان اقبال به سمت سدان های بزرگ و لوکس کم نیست! به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  هرچند بیوک لاکراس – LaCrosse – در سال 2019 از بازار آمریکا خارج شده است، ولی به دلیل استقبال مشتریان چینی از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

اگرچه این روزها کراس اوورها و برقی ها نبض بازار را در دست گرفته اند اما همچنان اقبال به سمت سدان های بزرگ و لوکس کم نیست!

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

هرچند بیوک لاکراس – LaCrosse – در سال 2019 از بازار آمریکا خارج شده است، ولی به دلیل استقبال مشتریان چینی از سدان­‌های بزرگ و لوکس، بیوک قصد دارد نسل چهارم این محصول را از سال آینده در بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه نماید. تصاویری که در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) انتشار یافته نیز این خبر را تایید می‌­کند.

طراحی بدنه بیوک لاکراس جدید از مدل فعلی متمایز شده است، هرچند که دو سدان بزرگ ساخت تویوتا یعنی آوالون و میرای را به یاد می‌­آورد. واقعیت این است که بیوک لاکراس با الهام از کانسپت Wildcat EV شکل گرفته است، خودرویی که در ماه ژوئن رونمایی شد.

برخلاف تغییرات ظاهری، پایه و اساس نسل جدید بیوک لاکراس هم بر پلتفرم مشترک با مدل فعلی یعنی E2 استوار شده است. طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای بیوک لاکراس به ترتیب 4.996، 1.866، 1.472 و 2.905 متر اعلام شده است، که نسبت به مدل فعلی، 30 میلی‌متر کاهش در طول و 10 میلی‌متر افزایش ارتفاع را نشان می‌­دهد.

این خودروی 2.1 تنی روی رینگ‌های 18 یا 19 اینچی قرار گرفته است و به لطف پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 227 اسب­‌بخار قدرت، می­‌تواند تا 230 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد. مدل فعلی بیوک لاکراس با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 237 اسب‌­بخار قدرت یا 1.5 لیتری توربوشارژ با 169 اسب­‌بخار قدرت به فروش می‌­رسد، اما ظاهرا در مدل جدید، پیشرانه 1.5 لیتری حذف شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی