پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزراتی MC20 با تیونینگ منصوری

دست نوازش منصوری بر سر مزراتی MC20

دیروز منصوری از کیت بدنه جذاب خود برای مزراتی MC20 رونمایی کرد که باعث شده تا این سوپراسپرت ایتالیایی، تا حد زیادی به یک سوپراسپرت جدید تبدیل شود. کیت بدنه منصوری برای MC20 تقریبأ تمام بدنه را شامل می شود؛ از سپر جلو و عقب گرفته تا کاپوت و گلگیرها و کابین، منصوری جای هیچگونه […]

سامیار راشد
شنبه - ۳ دی ۱۴۰۱

دیروز منصوری از کیت بدنه جذاب خود برای مزراتی MC20 رونمایی کرد که باعث شده تا این سوپراسپرت ایتالیایی، تا حد زیادی به یک سوپراسپرت جدید تبدیل شود.

کیت بدنه منصوری برای MC20 تقریبأ تمام بدنه را شامل می شود؛ از سپر جلو و عقب گرفته تا کاپوت و گلگیرها و کابین، منصوری جای هیچگونه گلایه ای را باقی نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سپر اسپرت تر جلو با ورودی های هوای بزرگتر، کاپوت با خروجی های هوای متعدد، دریچه خروجی هوای داغ در بالای گلگیرهای جلو، ورودی هوای موتور در انتهای سقف، رکاب جانبی، گلگیر عریض تر عقب با ورودی بزرگ هوا، اسپویلر جذاب و مسابقه ای که بی شباهت به اسپویلر لامبورگینی آونتادور SVJ نیست، دیفیوزر عظیم و سرتاسری و چهار خروجی اگزوز در وسط سپر عقب، از مزراتی MC20 یک هیولای جدید خلق کرده است.

اکثر قطعات کیت بدنه از فیبرکربن قالبگیری شده ساخته شده تا در کنار رنگ آمیزی جذاب خاکستری تیره و تزیینات زرد رنگ، جذابیت آن دوچندان شود. اما هر چقدر که ظاهر این منصوری تیره و تاریک بوده، کابین آن روشن است. کابین درست برخلاف بدنه، تقریبأ بطور کامل به رنگ زرد پوشیده شده و از تزیینات مشکی رنگ بهره می برد.

اما تغییرات ظاهری و کابین تمام ماجرا نیست بلکه منصوری طبق عادت همیشگی اش، توان موتور را نیز افزایش داده است. قدرت موتور MC20 با تیونینگ منصوری، حالا به 720 اسب بخار افزایش داشته و گشتاور آن نیز به 850 نیوتون متر رسیده است. این درحالیست که موتور شش سیلندر سه لیتری تویین توربو مزراتی MC20 در حالت استاندارد می تواند 621 اسب بخار نیرو و 729 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. منصوری مدعی است که شتاب صفر تا صد آن به 2.9 ثانیه کاهش داشته درحالیکه حداکثر سرعت آن به 232 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی