پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی

رونمایی مینی از John Cooper Works کانورتیبل

کمپانی بریتانیایی مینی به تازگی خودروی کانورتیبل John Cooper Works را معرفی کرد. این خودرو نسبت به مدل استاندارد طراحی تهاجمی‌تری داشته و سپر جلو از هواکش های بزرگی برخوردارست. همچنین جلوپنجره از روزنه های لانه زنبوری بزرگتری بهره می برد که موجب ورود هوای بیشتر به موتور می گردد. John Cooper Works به چراغ‌های LED، سیستم […]

javankhodro
جمعه - ۲۵ دی ۱۳۹۴

کمپانی بریتانیایی مینی به تازگی خودروی کانورتیبل John Cooper Works را معرفی کرد. این خودرو نسبت به مدل استاندارد طراحی تهاجمی‌تری داشته و سپر جلو از هواکش های بزرگی برخوردارست.

همچنین جلوپنجره از روزنه های لانه زنبوری بزرگتری بهره می برد که موجب ورود هوای بیشتر به موتور می گردد. John Cooper Works به چراغ‌های LED، سیستم اگزوز اسپرت و رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی مجهز گشته است.

مینی برای خریداران ویژگی در نظر گرفته که در صورت تمایل می توانند موجب افزایش سرعت اتومبیل تا 30 کیلومتر برساعت شوند. در فضای داخلی نیز سعی داشته طراحی اسپرت به کار برد که شامل صندلی های داینامیک/فابریک اسپرت، فرمان چرمی اسپرت و ترکیب رنگی مشکی -قرمز فضای داخل می شود.

خودرو همچنین دارای داشبورد باز طراحی شده، پدال فولادی ضد زنگ، سیستم پیش بینی آب و هوا و محفظه باری 7.6 فوت مربعی در قسمت عقب است.

در زمینه موتور مینی به استفاده از یک موتور 2.0لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با خروجی 231 اسب بخاری و 320 نیوتون متر گشتاوری پرداخته است. در کنار این موتور گیربکس شش سرعته موجب می گردد تا JCW بتواند 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 6.6 ثانیه سپری نماید. البته گیربکس شش سرعته اختباری Steptronic نیز وجود داشته که 0 تا 100 این خودرو را به 6.5 ثانیه می رساند. در مجموع با تمامی این سیستم های انتقال قدرت و موتور JCW سقف سرعتی 240 کیلومتربرساعتی پیدا می کند.

اگر بخواهیم درباره مشخصات فنی آن بگوییم مینی از سیستم تعلیق اسپرت، سیستم ترمز Brembo و دیفرانسیل جلوی الکترونیکی بهره گرفته است. مینی John Cooper Works کانورتیبیل با قیمت 35600 دلار وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

منبع: Motor1

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی