پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سامورایی هم فن حریف / معرفی سوزوکی چیمنی چهار در

کمپانی سوزوکی، نسخه چهار در از جیمنی را در نمایشگاه Auto Expo به معرض نمایش درآورده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت سوزوکی در راستای برنامه­‌های خود برای افزایش فروش، تصمیم گرفته سهم بیشتری از بازار داغ خودروهای شاسی­‌بلند را به خود اختصاص دهد. به همین منظور، نسخه چهار در از سوزوکی جیمنی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ دی ۱۴۰۱

کمپانی سوزوکی، نسخه چهار در از جیمنی را در نمایشگاه Auto Expo به معرض نمایش درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت سوزوکی در راستای برنامه­‌های خود برای افزایش فروش، تصمیم گرفته سهم بیشتری از بازار داغ خودروهای شاسی­‌بلند را به خود اختصاص دهد. به همین منظور، نسخه چهار در از سوزوکی جیمنی را در نمایشگاه Auto Expo به معرض نمایش درآورده است.

سوزوکی جیمنی چهار در توسط سوزوکی ماروتی طراحی شده، شریک برند ژاپنی در هند که نسخه دو در این خودرو را از سال 2020 تولید کرده و به آفریقا و خاورمیانه صادر می­‌کند.

با هدف استفاده از معافیت مالیاتی خودروهای با طول کمتر از 4 متر، طول کلی سوزوکی جیمنی چهار در به 3.985 متر محدود شده، درحالی‌که فاصله بین محورها با 340 میلی‌متر افزایش به 2.59 متر رسیده است. عرض خودرو بدون تغییر و برابر با 1.645 متر باقیمانده، درحالی‌که ارتفاع با 5 میلی‌متر کاهش به 1.72 متر رسیده است. البته فاصله کف از سطح زمین مساوی با مدل قبلی و 210 میلیمتر خواهد بود.

نتیجه اصرار به محدود ساختن طول بدنه را می­‌توان در فرم در عقب مشاهده کرد، ضمن­ این‌که باز شدن فضا برای در عقب سمت راست، جابجا شدن باک و در آن را به همراه داشته است.

طراحی و ظرفیت چهار نفره کابین سوزوکی جیمنی چهار در بدون تغییر مانده، اما گنجایش محفظه بار با 123 واحد افزایش نسبت به نسخه دو در به 208 لیتر رسیده است.

سوزوکی جیمنی چهار در از نظر فنی هم با مدل دو در تفاوتی ندارد و همان پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی K15B در زیر کاپوت آن نصب شده است، که در همراهی با ژنراتور استارتر، 105 اسب‌­بخار قدرت و 134 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی