پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Focus RS 2016

آغاز تولید فورد Focus RS 2016

شرکت فورد به تازگی اعلام نمود، تولید Focus RS 2016 در کارخانه زارلوئیس آلمان آغاز شد. کمپانی در نظر داشته هاچ بک با عملکرد بالای خود را بهار امسال وارد بازار امریکای شمالی نماید. خودرو از طراحی تهاجمی با چراغ های جلو HID، جلوپنجره مشبک بازطراحی شده، سیستم اگزوز دوگانه، دیفیوزر عقب، رینگ های 19 اینچی […]

javankhodro
شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۴

شرکت فورد به تازگی اعلام نمود، تولید Focus RS 2016 در کارخانه زارلوئیس آلمان آغاز شد. کمپانی در نظر داشته هاچ بک با عملکرد بالای خود را بهار امسال وارد بازار امریکای شمالی نماید.

خودرو از طراحی تهاجمی با چراغ های جلو HID، جلوپنجره مشبک بازطراحی شده، سیستم اگزوز دوگانه، دیفیوزر عقب، رینگ های 19 اینچی آلیاژی و تایرهای اسپرت Michelin برخوردارست.

اگرچه فضای داخلی با نمونه استاندارد شباهت بسیاری داشته اما فورد با به کارگیری صندلی های اسپرت Recaro، تودوزی چرم و سیستم سرگرمی SYNC 3 تفاوت هایی به آن بخشید. رانندگان همچنین از سیستم پیش بینی آب و هوایی، سر دنده ویژه و یک سیستم ورود بدون کلید برخوردارند.

از دیگر ویژگی ها می توان به 10 بلندگوی سونی، تشک کف منحصربفرد و حک شدن نام برند RS در پاشنه درب اشاره کرد. در زمینه موتور فورد از موتور 2.3 لیتری اکوبوست چهار سیلندر با خروجی 350 اسب بخاری و 350 پوند فوت گشتاوری بهره گرفته که در کنار گیربکس شش سرعته و سیستم چهار چرخ محرک عملکرد پویا و بالایی به Focus RS 2016 می دهد. با چنین سیستم انتقال قدرتی Focus RS 2016 قادرست 0 تا 100 را طی 4.7 ثانیه سپری کند.

Focus RS 2016 در ایالات متحده قیمتی 35730 دلاری خواهد داشت و خریداران می توانند از بهار با مراجعه به نمایندگی فورد به خریداری اتومبیل بپردازند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی