پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

X1

انتشار تصاویر جاسوسی از ب ام و X1 پلاگین هیبریدی

اخیرا تصاویر جاسوسی از ب ام و X1 پلاگین هیبریدی منتشر شده که این خودرو را تحت تست نشان می دهد. باتوجه به تصاویر بعید است این مدل نسل دوم X1 باشد و به نظر می رسد کمپانی در حال آماده سازی آن برای تنها بازار چین باشد. همچنین براساس چراغ های جلو و عقب […]

javankhodro
شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۴

اخیرا تصاویر جاسوسی از ب ام و X1 پلاگین هیبریدی منتشر شده که این خودرو را تحت تست نشان می دهد. باتوجه به تصاویر بعید است این مدل نسل دوم X1 باشد و به نظر می رسد کمپانی در حال آماده سازی آن برای تنها بازار چین باشد.

همچنین براساس چراغ های جلو و عقب به نظر می رسد خودرو یک مدل Zinoro تلقی شود. بنابراین ب ام و این اتومبیل پلاگین هیبریدی را برای شهروندان چینی تدارک دیده و بعید است دیگر بازارها شاهد آن باشند.

همچنین باتوجه به پنجره عقب اتومبیل مدل یک X1 هفت صندلی بوده و تنها در انحصار چین است. پنجره ها به نظر می رسد نسبت به مدل پنج صندلی پهن ترست. البته دو صندلی عقب برای کودکان مناسب بوده و بزرگسالان مکان راحتی برای نشستن نخواهند داشت.

اگر این ب ام و X1 پلاگین هیبریدی هفت صندلی تنها برای بازار چین تدارک دیده باشد احتمالا به طور مشترک توسط دو کمپانی ب ام و و برلیانس مونتاژ می گردد.

Zinoro 1E سال 2013 یک اتومبیلی براساس نسل اول X1 ب ام و بوده که از انتقال قدرت الکتریکی بهره می برد. یکی از مسئولان رسمی ب ام و اخیرا اعلام کرد خودرو در ماه های آتی معرفی می شود، بنابراین باید انتظار داشت تا در ماه های آتی اطلاعات بیشتر منتشر شود.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : X1اتومبیلب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی