پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با بنتلی کانتیننتال GT S مولینر آشنا شوید

بنتلی به مناسبت پیروزی کانتیننتال GT3 در مسابقه ۱۲ ساعته 2020 Bathurst از محصولی خاص پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بخش سفارشی شرکت بنتلی برای جشن گرفتن پیروزی کانتیننتال GT3 در مسابقه ۱۲ ساعته 2020 Bathurst خودرویی خاص معرفی کرده است. این برند لوکس تصمیم گرفت تا عرضه کانتیننتال GT […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ بهمن ۱۴۰۱

بنتلی به مناسبت پیروزی کانتیننتال GT3 در مسابقه ۱۲ ساعته 2020 Bathurst از محصولی خاص پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بخش سفارشی شرکت بنتلی برای جشن گرفتن پیروزی کانتیننتال GT3 در مسابقه ۱۲ ساعته 2020 Bathurst خودرویی خاص معرفی کرده است.

این برند لوکس تصمیم گرفت تا عرضه کانتیننتال GT S در استرالیا صبر کند و نسخه‌ای ویژه را برای نشان دادن استقامت این مدل در این مسابقه سخت‌‌ عرضه کند. دو دستگاه خودرو ویژه ساخته شده که هر دو از خودرو برنده #7 الهام گرفته‌اند.

مولینر پس از رکوردشکنی در سال ۲۰۲۲، تعداد ۵۰۰ دستگاه خودرو ویژه ساخت. اکنون در سال ۲۰۲۳ با کانتیننتال GT سبز Apple و سقف مشکی، شروع خوب و قوی دارد.

جزئیات و تزئینات تیره‌رنگ در قسمت پایینی سپر، قاب آینه‌های جانبی و در صندوق عقب دیده می‌شود. در واقع مشکی براق جایگزین قسمت‌های کرومی خودرو شده و عدد 7 روی جلوپنجره کشیده شده است. بخش‌هایی مانند رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و اسپلیتر جلو از فیبرکربن ساخته شده‌اند.

فضای داخلی این خودرو بسیار زیباتر از نسخه مسابقه‌ای آن است. تودوزی سبز Apple دیده می‌شود و روی پشت‌سری صندلی‌ها کلمه Bathurst دوخته شده است.

عبارت One of Two نیز دیده می‌شود تا خاص بودن این خودرو را نشان دهد. علاوه‌براین مسیر مسابقه روی داشبورد و در قسمت سرنشین حک شده، به اضافه شماره 7 و نام رانندگان که روی کنسول میانی جای گرفته است.

نمونه بعدی، رنگ نقره‌ای Tempest دارد تا نسل دوم کانتیننتال GT را یادآوری کند، خودرویی که اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این خودرو نیز مشخصات ظاهری ویژه و تزئینات مشکی‌رنگ دارد. هر دو خودرو همراه یک ماکت از خودروی برنده با مقیاس 1:18 هستند.

پیشرانه آن‌ها یک موتور V8 توئین‌توربو با حجم ۴ لیتر است که ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. شتاب صفر تا صد آن‌ها برابر ۴ ثانیه است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی