پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوچولوی تند و تیز / آشنایی با کاوازاکی نینجا ZX-4RR

کمپانی کاوازاکی با پرده برداری از محصول نینجا ZX-4RR خود پاسخ مثبتی به هواداران موتورسیکلت های کوچک اما هیجان انگیز داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در اول فوریه 2023، شرکت کاوازاکی نسخه KRT Edition از نینجا ZX-4RR را در ایالات متحده معرفی کرد تا به درخواست هواداران موتورسیکلت‌های کوچک ولی هیجان‌­انگیز پاسخ دهد. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی کاوازاکی با پرده برداری از محصول نینجا ZX-4RR خود پاسخ مثبتی به هواداران موتورسیکلت های کوچک اما هیجان انگیز داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در اول فوریه 2023، شرکت کاوازاکی نسخه KRT Edition از نینجا ZX-4RR را در ایالات متحده معرفی کرد تا به درخواست هواداران موتورسیکلت‌های کوچک ولی هیجان‌­انگیز پاسخ دهد.

کاوازکی نینجا ZX-4RR به پیشرانه 4 سوپاپ 4 زمانه و 4 سیلندر به حجم 399 سی‌­سی مجهز شده است، که 36 نیوتن‌متر گشتاور در دورشمار 11 هزار تولید می‌کند و می‌­تواند تا 15 هزار دور بر دقیقه دوران کند. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

براساس اعلام کاوازکی، از آلومینیوم سفارشی برای ساخت بلوک سیلندرها و آلومینیوم با روکش مولیبدن در ساخت پیستون‌های پیشرانه نینجا ZX-4RR استفاده شده است تا دوام آن افزایش یابد.

دریچه اگزوز 19 میلی‌متری، میل­‌بادامک‌های سوراخ‌کاری شده سبک وزن، بازشوی سه زمانه سوپاپ‌ها، فلای ویل سبک و دریچه گاز برقی 34 میلی‌متری، از دیگر ویژگی‌های پیشرانه کاوازاکی نینجا ZX-4RR به شمار می‌آید.

سیستم تعلیق کاوازاکی نینجا ZX-4RR در محور جلو از دوشاخی Big Piston Separate Function و در محور عقب از تک­ کمک تشکیل شده که هردو به ویژگی تنظیم خودکار براساس وزن، مجهز شده‌­اند.

نیروی توقف کاوازاکی نینجا ZX-4RR هم از دیسک‌های دوتایی 290 میلیمتری در جلو با کالیپرهای 4 پیستون، یک دیسک 220 میلیمتری با کالیپر تک ­پیستون در محور عقب و ترمز ABS تامین شده است.

رینگ‌های 17 اینچی کاوازاکی نینجا ZX-4RR در پوشش تایرهای GPR300 ساخت دانلوپ قرار گرفته است.

امکان انتخاب سه حالت رانندگی و چهار حالت اسپرت، جاده، بارانی و عادی برای سواری، کنترل کشش با قابلیت خاموش کردن آن و قابلیت انتخاب حالت Power برای استفاده از 80 درصد نیروی پیشرانه، از سایر موارد پیش‌­بینی شده برای افزایش لذت سواری با کاوازاکی نینجا ZX-4RR است.

امکانات رفاهی کاوازاکی نینجا ZX-4RR نیز به چراغ‌های LED و نمایشگر TFT رنگی با دو حالت قابل تنظیم و پشتیبانی از ارتباط بلوتوث محدود می­‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی