پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عینک آفتابی بوگاتی

عینک آفتابی بوگاتی !

بوگاتی با همکاری Larry D. Sand از چند مدل عینک آفتابی خاص و منحصر به فرد پرده برداشتند که این سری Collection One نام دارد و به نحوی طراحی شده تا به زیبایی بتواند هنر و مهندسی بی نقص بوگاتی را حتی در ابعادی به کوچکی یک عینک آفتابی نیز به تصویر بکشد. به گزارش […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بوگاتی با همکاری Larry D. Sand از چند مدل عینک آفتابی خاص و منحصر به فرد پرده برداشتند که این سری Collection One نام دارد و به نحوی طراحی شده تا به زیبایی بتواند هنر و مهندسی بی نقص بوگاتی را حتی در ابعادی به کوچکی یک عینک آفتابی نیز به تصویر بکشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طراحی و ساخت عینک آفتابی توسط بوگاتی کاملأ منطقی بنظر می رسد. ثروتمندی که پشت فرمان بوگاتی پیور اسپرت 3.6 میلیون دلاری می نشیند قطعأ دلش می خواهد عینکی خاص و متفاوت را روی چشم داشته باشد. در اینجاست که Larry D. Sand با بیش از 60 سال تجربه در عینک سازی وارد عمل می شود تا خاص ترین عینک آفتابی دنیا را برای بوگاتی طراحی کند.

طراح این عینک ها می گوید همانطور که خودروهای این برند در صنعت خودروسازی بی مانند هستند، کوشیده تا در طراحی عینک آفتابی نیز «بوگاتی» عینک ها را طراحی کند. یکی از ویژگی های برجسته این عینک آفتابی بی نظیر، استفاده از تکنولوژی Positive Vapor Deposition (PVD) برای آنست که در سوپراسپرت های بوگاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طی این فرآیند بخار یک ماده جامد خاص در اتاق خلأ بر روی سطح پاشیدخ می شود تا روکشی براق و الماس مانند را خلق کند و این اولین بار است که چنین فرآیندی در تولید یک عینک آفتابی استفاده می شود.

عینک بوگاتی در ژاپن تولید می شود و قیمت پایه آن 1295 دلار اعلام شده که ارزنده بنظر می رسد اما بعضی از مدل های آن تا 15 هزار دلار هم قیمت دارد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی