پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

بنزین قطعا گران نخواهد شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: بنزین قطعاً گران نخواهد شد. در کمیسیون تلفیق این موضوع مطرح شد که به هیچ عنوان قیمت بنزین افزایش پیدا نکند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هادی بیگی‌نژاد با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر تخصیص سهمیه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو در سال آتی، گفت: از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۱

عضو کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: بنزین قطعاً گران نخواهد شد. در کمیسیون تلفیق این موضوع مطرح شد که به هیچ عنوان قیمت بنزین افزایش پیدا نکند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر تخصیص سهمیه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو در سال آتی، گفت: از آنجایی که برخی از خانوارهای کشور حتی یک خودرو هم ندارند و از دریافت یارانه بنزین محروم هستند، ما این مصوبه را در راستای برقراری عدالت به تصویب رساندیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 افزود: در حال حاضر فقط صاحبان خودرو از یارانه بنزین استفاده می‌کنند، در حالی که سوخت، انرژی و بنزین متعلق به همه مردم است.

نماینده ملایر در مجلس ادامه داد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت مجاز است از ابتدای خرداد ماه 1402 و در صورت تحقق منابع به سرپرست خانوارهای فاقد خودرو به ازای هر عضو خانواده، ماهانه 15 لیتر بنزین سهمیه‌ای اختصاص دهد.

بیگی‌نژاد تاکید کرد: ما در این مصوبه دولت را مکلف به اعطای یارانه بنزین به افراد فاقد خودرو نکردیم، بلکه گفتیم دولت مجاز است و در صورتی که زیرساخت‌های این کار فراهم و منابع مالی آن تأمین باشد، این اقدام را انجام دهد. بر این اساس هنوز این موضوع قطعی نشده است و ممکن است دولت بگوید زیرساخت‌های لازم را برای انجام این کار ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال گرانی بنزین، گفت: بنزین قطعاً گران نخواهد شد. در کمیسیون تلفیق این موضوع مطرح شد که به هیچ عنوان قیمت بنزین افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی