پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شوالیه تاریکی برخاست! / معرفی ولوو XC60 black edition

کمپانی ولوو با پرده برداری از نسخه ای جالب توجه از X60 به نام بلک ادیشن (Black Edition) قصد دارد تا توجه طیف گسترده ای از افراد را به خود حلب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  نسل دوم ولوو XC60 از سال 2018 در بازار حضور دارد و علاوه بر سوئد، در چین، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی ولوو با پرده برداری از نسخه ای جالب توجه از X60 به نام بلک ادیشن (Black Edition) قصد دارد تا توجه طیف گسترده ای از افراد را به خود حلب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

نسل دوم ولوو XC60 از سال 2018 در بازار حضور دارد و علاوه بر سوئد، در چین، هند و مالزی هم تولید می­‌شود.

البته با ورود رقبای تازه نفس و افزایش روزافزون تنوع در رده خودروهای کراس‌اور، عرصه بر ولوو XC60 تنگ شده به نحوی که فروش این کراس­اور میان‌سایز برای مدتی طولانی با عدم رشد مواجه شده است.

اکنون ولوو تصمیم گرفته با عرضه نسخه بلک ادیشن (Black Edition) از XC60، توجه طیف جدیدی از مشتریان را به سوی این خودرو جلب کند.

رنگ مشکی بدنه، رینگ‌های 21 اینچی پنج پره به رنگ ذغالی آنتراسیت، تعویض قطعات کروم با نمونه‌­های مشکی و تزئین فضای کابین با رنگ مشکی، چهره ولوو XC60 بلک ادیشن را از سایر نمونه­‌های این خودرو متمایز می­‌کند. تنها بخش غیر مشکی در کابین این خودرو را می­‌توان قطعه آلومینیومی خاکستری دانست، که به روش آنودایز ساخته شده است.

ولوو XC60 بلک ادیشن در کشور هلند با قیمت پایه 74,995 یورو به فروش می‌­رسد، یعنی بین هزار تا 1500 یورو گران‌تر از نسخه استاندارد این خودرو.

البته قیمت ولوو XC60 بلک ادیشن در آلمان از این هم گران‌تر است، چراکه علاوه بر تغییرات ظاهری، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED جلو، سقف پانوراما و سیستم صوتی هارمن کاردون را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام/ منبع: یاما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی