پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

مجوز فعالیت واردکننده خودروهای ولوو باطل شد

علی‌رغم تمدید مهلت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ نمایندگی رسمی از کمپانی مادر از سوی شرکت‌های واردکننده خودرو تا پایان سال جاری، مجوز شرکت‌ واردکننده خودروهای ولوو باطل شده است. طبق اعلام “وب سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور” مجوز شرکت “افرا موتور ” که به عنوان واردکننده خودروهای […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵

علی‌رغم تمدید مهلت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ نمایندگی رسمی از کمپانی مادر از سوی شرکت‌های واردکننده خودرو تا پایان سال جاری، مجوز شرکت‌ واردکننده خودروهای ولوو باطل شده است.

طبق اعلام “وب سایت دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور” مجوز شرکت “افرا موتور ” که به عنوان واردکننده خودروهای ولوو به کشور شناخته می‌شود، باطل شده است. این در حالی است که در سایت مربوطه، مجوز فعالیت افراموتور از اواخر تیر ماه 93 تا اواخر بهمن ماه 98 به ثبت رسیده و بنابراین این شرکت می توانسته تا تاریخ موردنظر به فعالیت خود ادامه دهد.

با این حال، مجوز فعالیت شرکت موردنظر، پیش از سررسید اعلامی و قانونی، باطل شده و با این حساب افراموتور عملا امکان ثبت سفارش جدید برای محصولات ولوو را ندارد. پیش تر زمزمه هایی مبنی بر لغو مجوز فعالیت این واردکننده از سوی وزار صنعت،معدن و تجارت شنیده می شد،

با این حال هنوز مشخص نیست به چه دلیل مجوز این شرکت سه سال زودتر از موعد قانونی، لغو شده است. در این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش افراموتور به این اتفاق چه خواهد بود و چه سرنوشتی برای خودروهای ولوو در ایران به خصوص مسئله خدمات پس از فروش آنها رقم می‌خورد.

با ولوو XC90 بیشتر آشنا شوید+جدول شرایط فروش

18 خودرو از لیست ثبت سفارش خط خوردند

از شرکت‌های فاقد مجوز پیش فروش خودرو نخرید

واردات خودرو مرز یک میلیارد دلار را رد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی