پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای I10 مدل 2024 معرفی شد

کمپانی هیوندای از نسخه جدید محصول I10 پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  به فاصله کمی پس از انتشار تصاویر مخفیانه، اکنون فیس‌لیفت میان­‌دوره‌­ای هیوندای i10 با برخی تغییرات و البته فناوری‌های جدید برای بازار اروپا معرفی شده است. البته نسخه مخصوص بازار هند از این خودرو، مدتی پیش رونمایی شد. علاوه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی هیوندای از نسخه جدید محصول I10 پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

به فاصله کمی پس از انتشار تصاویر مخفیانه، اکنون فیس‌لیفت میان­‌دوره‌­ای هیوندای i10 با برخی تغییرات و البته فناوری‌های جدید برای بازار اروپا معرفی شده است. البته نسخه مخصوص بازار هند از این خودرو، مدتی پیش رونمایی شد.

علاوه بر هفت رنگ قبلی، اکنون دو رنگ جدید خاکستری Lumen و آبی Meta را هم می­‌توان برای هیوندای i10 سفارش داد. با پرداخت مبلغ اضافه، سقف خودرو هم به رنگ مشکی درمی‌­آید. گرافیک جدید برای چراغ‌های LED جلو و عقب، دیلایت‌های لوزی شکل و طرح جدید رینگ‌های 15 اینچی، از دیگر تغییرات ظاهری این خودرو به شمار می­‌آید.

خبر خوش برای طرفداران هاچ‌بک کوچک این است که تریم N-Line هم به آن اضافه شده، که رینگ‌های 16 اینچی با طرح ویژه این مدل، جزئیات قرمز بدنه و طرح متفاوت دیلایت را به همراه دارد.

با ورود به فضای کابین هیوندای i10، با مواردی شامل نورپردازی با نور آبی، رنگ بنفش برای دوخت روکش پارچه‌­ای و دریچه­‌های تهویه، صفحه پشت آمپر 4.2 اینچی، خروجی‌­های USB تایپ C برای ردیف جلو و عقب، نمایشگر 8 اینچی با پشتیبانی از مسیریاب، دریافت بروزرسانی نرم­‌افزاری و اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم مواجه هستیم. در کابین تریم N-Line نیز از رنگ قرمز برای تزئین برخی جزئیات استفاده شده است.

سامانه پیشگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص دوچرخه‌­سواران و هشدار باز بودن در عقب هم‌اکنون به صورت استاندارد به هیوندای i10 اضافه شده است.

به نظر می­‌رسد که مشخصات فنی هیوندای i10 تغییر نکرده است، بنابراین مشتریان اروپایی همچنان می­‌توانند پیشرانه یک یا 1.2 لیتری سه سیلندر را انتخاب کنند.

بنابر اعلام هیوندای، تولید مدل i10 در تاسیسات Izmit واقع در ترکیه از آوریل 2023 آغاز خواهد شد. تحویل این خودرو به مشتریان هم از نیمه دوم امسال شروع می­‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی