نشست خبري گروه خودروسازي بهمن با حضور مديران اين شركت با موضوع دستاوردهاي اين خودروساز در سال ١٤٠١ برگزار شد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ ضرابيان در خصوص ساخت داخل محصولات گفت: اين موضوع بايد تحت لواي سياست هاي تعرفه اي تدوين شود. ما محصول محوري فيدليتي را داريم كه قصد داريم به […]
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛
ضرابيان در خصوص ساخت داخل محصولات گفت: اين موضوع بايد تحت لواي سياست هاي تعرفه اي تدوين شود. ما محصول محوري فيدليتي را داريم كه قصد داريم به ٤٠ درصد برسيم اما بايد تيراژ به حدي برسد كه سازنده داخلي انگيزه سرمايه گذاري در اين خصوص را داشته باشد. بنابراين بايد بگويم سياست ٤٠ درصد ساخت داخل قطعا تاثير مي گذارد در توليد بخش خصوصي اما در توليد ۲ خودروساز بزرگ شرايط متفاوت است.
همچنين او در خصوص الزام عرضه محصول در بورس كالا كه از قانون فروش خودرو حذف شده است گفت: ما اعتقاد داريم براي اين كه عرضه به گونه اي باشد كه مصرف كننده سود ببرد، بورس هم يك روش است. اما سامانه يكپارچه و مباحث ديگر كمي شفاف نيستند از اين رو سعي داريم روش هاي ديگر را هم بررسي كنيم و كمي براي اين موضوع نياز به زمان داريم.
در بخش خودروهاي سبك نيز وانت كارا توانسته با توسعه و اقزايش كيفيت استانداردها را كسب كند. ضمنا يك خودروي كاپرا تك كابين نيز خواهيم داشت.
او در خصوص پيكاپ G9 نيز افزود: اين خودرو تنها يك پيكاپ نيست و با توجه به توانمندي هاي خود مي تواند بخشي از بازار SUV را نيز پوشش دهد.توليد اين خودرو در سه ماهه اول سال بعد در بهمن ديزل آغاز مي شود.
ضرابيان مديرعامل شركت بهمن موتور در خصوص عدم حضور اين شركت در سامانه جامع فروش گفت: قانون بالاتر از همه چيز است و در قانون حمايت از مصرف كنندگان و ترليدكنندگان آمده روش هاي فروش صراحتا آمده است. پس ما در اين سامانه حضور داريم سخنگوي وزارت صمت اطلاعات اشتباه داده اند. هماهنگي ها با مجموعه وزارت صمت انجام شده و اميدواريم مصرف كنندگان سود ببرند. واقعيت اينجاست كه ما ضمن احترام به قوانين سعي داريم در طرح ها طوري حضور پيدا كنيم كه مشتري ضرر نكند.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید