پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2024

فیس لیفت هیوندای سوناتا / جذاب تر و مجهز تر از همیشه

هیوندای پس از مینی ون استاریا، به سبک طراحی جدیدی روی آورد که بعدأ در مدل های آزرا و اکسنت نیز دیده شد و حالا همین سبک طراحی جذاب در محبوب ترین سدان این برند یعنی هیوندای سوناتا استفاده شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این جراحی پلاستیک برای نسل هشتم هیوندای سوناتا، […]

سامیار راشد
دوشنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۲

هیوندای پس از مینی ون استاریا، به سبک طراحی جدیدی روی آورد که بعدأ در مدل های آزرا و اکسنت نیز دیده شد و حالا همین سبک طراحی جذاب در محبوب ترین سدان این برند یعنی هیوندای سوناتا استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این جراحی پلاستیک برای نسل هشتم هیوندای سوناتا، تنها یک فیس لیفت سنگین بوده و این مدل وارد نسل بعدی خود نشده است. نسل هشتم سوناتا از سال 2019 در بازارهای جهانی حضور دارد و برای مدل 2024، با یک فیس لیفت اساسی راهی بازار می شود.

نوار باریک LED سرتاسری عرض بدنه در جلو، آزرا را در ذهن تداعی می کند. چراغهای اصلی در زیر این قسمت و در داخل سپر قرار دارند. چراغ عقب نیز همچون چراغ جلو به یک نوار پیوسته و باریک تبدیل شده است. علاوه بر جلوپنجره جذاب و خشن، رینگ های 19 اینچی آلیاژی تأثیر بسزایی را در زیبایی آن گذاشته است. اخیرأ هیوندای طراحی های بسیار زیبایی را برای رینگ های خودروهایش ارائه می کند.

کابین آن همچون ب.ام.و iX از یک نمایشگر یکپارچه برای پشت فرمان و کنسول مرکزی بهره می برد که با یک شیشه منحنی پوشیده شده است. کابین به سمت مینیمالیست پیش رفته و در عین سادگی جذاب و زیبا بنظر می آید.

استفاده از پوشش سفید برای صندلی و روکش درب ها و چوب برای بخش فوقانی داشبورد در کنار نورپردازی مخفی، باعث شده تا حس پرمیومی به کابین هدیه داده شود.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2024 در تاریخ 30 مارس در موتورشو سئول بصورت فیزیکی رونمایی می شود و اطلاعات و مشخصات تکمیلی آن در تاریخ منتشر خواهد شد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی