پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون ۱۲ تن فورس بهمن ديزل رونمايي شد

كاميون ١٢ تن امروز رسما طي مراسمي توسط بهمن ديزل رونمايي شد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ در این مراسم خضری مدیر عامل بهمن دیزل در خصوص رونمایی و تولید این خودرو گفت: كاميون ١٢ تن حلقه گمشده بخش حمل و نقل كشور است كه بهمن ديزل توانسته آن را به توليد برساند. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

كاميون ١٢ تن امروز رسما طي مراسمي توسط بهمن ديزل رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

در این مراسم خضری مدیر عامل بهمن دیزل در خصوص رونمایی و تولید این خودرو گفت: كاميون ١٢ تن حلقه گمشده بخش حمل و نقل كشور است كه بهمن ديزل توانسته آن را به توليد برساند.

وی افزود :بهمن ديزل سعي دارد با توليد محصولات مختلف تجاري ضعف اين بخش از بازار را جبران كند. ،ما در حال حاضر کامیونت و کامیون‌های را تولید میکنیم که ظرفیت باری آنها از سه و نیم تن تا چهل و چهارتن است و اين به معناي سبد گسترده محصول است.

وی اشاره کرد: باتوجه به اینکه بین دو کامیون هشت تن و کشنده هجده تن فاصله بسیاری وجود دارد کامیون ۱۲تن را معرفی کردیم كه خلع بين اين دو محصول را پر كند .

خضری در ادامه گفت: ظرفیت تولید فعلی مجموعه ما در هر شیفت ۲۰دستگاه و در مجموع دو شیفت ۴۰دستگاه است که ظرفیت سالیانه ۱۰هزار دستگاه را داریم و در حال حاضر بیش از دو هزار نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند. ضمن اين كه طبق نخشه واه ٥ ساله ايي كه داريم ميتوانيم ظرفيت توليد را نيز افزايش دهيم.

وی در خصوص عمق ساخت داخل نيز گفت:كابين اين خودرو در داخل كشور توليد مي شود كه درصد بالايي از داخلي سازي است.ضمنا با توجه زیر ساخت تولید شاسی در بهمن دیزل این بخش نیز در بهمن دیزل به تولید خواهد رسید و ساخت داخل را به سی درصد خواهیم رساند. در صورت افزايش توليد مي توانيم عمق ساخت داخل را افزايش دهيم.

گفتني است در اين مراسم كليدهاي اولين سري كاميون BD300 نيز به مشتريان تحويل داده شد.

قیمت کامیون فورس ۱۲ تن یک میلیارد ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی