پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس

انتشار تصویری جاسوسی از فیس لیفت Wraith رولزرویس

به تازگی در فضای وب تصویری جاسوسی مربوط به فیس لیفت Wraith رولزرویس منتشر شده که این اتومبیل را در خیابان های آلمان نشان می دهد. اگرچه معرفی مدل کمی زودست اما رولزرویس در نمایشگاه اتومبیل ژنو Wraith را معرفی کرد. با این حال انتظار می رود رولزرویس مدل را در نمایشگاه پاریس ماه اکتبر […]

javankhodro
شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۴

به تازگی در فضای وب تصویری جاسوسی مربوط به فیس لیفت Wraith رولزرویس منتشر شده که این اتومبیل را در خیابان های آلمان نشان می دهد. اگرچه معرفی مدل کمی زودست اما رولزرویس در نمایشگاه اتومبیل ژنو Wraith را معرفی کرد.

با این حال انتظار می رود رولزرویس مدل را در نمایشگاه پاریس ماه اکتبر رونمایی کند. ما انتظار داریم رولزرویس در نمونه فیس لیفت از چراغ های LED جدید، سپر جلوی بازطراحی شده، سپر عقب اصلاح شده و چراغ عقب متفاوت بهره گیرد.

در فضای داخلی نیز احتمالا شاهد سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایش 10.25 اینچی خواهیم بود و تغییرات دیگری حاصل نخواهد شد. در زمینه موتور رولزرویس از موتور 6.6 لیتری 12 سیلندر با خروجی 624 اسب بخاری استفاده خواهد کرد که قادرست 0 تا 100 را طی 4.7 ثانیه سپری کند. چنین موتوری می تواند سقف سرعت 250 کیلومتربرساعتی به فیس لیفت Wraith رولزرویس ببخشد. گفتنیست وزن مدل جدید 2440 کیلوگرمی بوده که بالا محسوب می شود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی