پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودرو.

چرا هنوز قیمت خودروهای مونتاژی مشخص نشده است؟

سخنکوی شورای رقابت بیان کرد: اگر امروز اطلاعات کامل از سازمان حمایت ارائه شود احتمال دارد قیمت خودروهای مونتاژی نهایی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت با ابراز امیدواری از مشخص شدن قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت اظهار کرد: یکی از دلایل تاخیر اعلام قیمت خودروهای […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

سخنکوی شورای رقابت بیان کرد: اگر امروز اطلاعات کامل از سازمان حمایت ارائه شود احتمال دارد قیمت خودروهای مونتاژی نهایی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت با ابراز امیدواری از مشخص شدن قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت اظهار کرد: یکی از دلایل تاخیر اعلام قیمت خودروهای مونتاژی این بود که مبنای دستورالعمل شورا در 11 بهمن سال گذشته ارائه شد درحالی که باید تغییرات اخر سال لحاظ می‌شد، به همین دلیل این موضوع نیاز به وقت و دقت دارد. اگر امروز اطلاعات کامل از سازمان حمایت ارائه شود احتمال دارد قیمت خودروهای مونتاژی نهایی شود.

وی به این سوال که پیش از این اعلام شده بود ممکن است قیمت خودروهای مونتاژی کاهشی باشد، آیا همچنان احتمال این موضوع وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: هنوز اطلاعات کامل به شورا ارائه نشده است و مشخص نیست کاهش قیمت داشته باشیم یا خیر اما زمانی که چارچوبی تعیین می‌شود هر تغییری اتفاق می‌افتد، چه کاهش قیمت چه افزایش قیمت باید طبق آن چارچوب باشد.

سخنگوی شورای رقابت همچنین به این سوال که اگر قیمت خودروهای مونتاژی طبق دستورالعمل شورا کاهش پیدا کند، پول‌ها به خریداران عودت داده می‌شود یا خیر نیز پاسخ داد: هنوز مشخص نیست، شورا باید در این مورد تصمیم‌گیر کند. به طور کلی این موضوع به اطلاعات شفاف نیاز دارد و تصمیم‌گیری باید به گونه‌ای باشد که نه مصرف‌کننده و نه تولیدکننده دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی