پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقات آزاد تنیس ام‌ وی‌ ام کاپ برگزار می شود

مسابقات تنیس 1000 امتیازی آزاد آقایان با عنوان مسابقات آزاد ام وی ام از تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1402 به صورت انفرادی آزاد و دو نفره در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب تهران با حمایت برند ام‌وی‌ام برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مسابقات تنیس 1000 امتیازی آزاد آقایان با عنوان مسابقات آزاد ام‌وی‌ام […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

مسابقات تنیس 1000 امتیازی آزاد آقایان با عنوان مسابقات آزاد ام وی ام از تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1402 به صورت انفرادی آزاد و دو نفره در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب تهران با حمایت برند ام‌وی‌ام برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مسابقات تنیس 1000 امتیازی آزاد آقایان با عنوان مسابقات آزاد ام‌وی‌ام از تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1402 به صورت انفرادی آزاد و دو نفره در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب تهران با حمایت برند ام‌وی‌ام برگزار می شود. در این دوره از مسابقات که یکی از مهم‌ ترین جام‌ های سال به حساب می‌آید، رنک‌ های برتر کشوری و بازیکنان تیم ملی نیز حضور دارند.

مسابقات آزاد ام‌ وی‌ ام، همچون مسابقات اسکی که بهمن ماه سال گذشته با همکاری فدراسیون اسکی و با حمایت ام‌ وی‌ ام، حضور ورزشکاران حرفه ای و استقبال عموم مردم برگزار شد در راستای فعالیت های «بازاریابی ورزشی» ام‌ اوی‌ ام برگزار می‌ شود.

برند ام‌ وی ‌ام، به عنوان برندی پیشرو در صنعت خودرو ایران که اولویت خود را ارائه محصولات مدرن و فشن برای قشر جوان می داند، بهار امسال حامی مالی مسابقات تنیس 1000 امتیازی آزاد آقایان (مسابقات آزاد ام‌وی‌ام) شده است تا هیجان را این بار در زمین‌های تنیس، کنار جوانان و ورزشکاران این رشته پرطرفدار تجربه کند چرا که این برند همواره کمک به فراهم آمدن زمینه برای فعالیت ورزشکاران حرفه‌ای در کنار برگزاری رویدادهای هیجان‌انگیز برای عموم مردم را دنبال می‌ کند.

شایان توجه است که از New Arrizo5s محصول جدید برند ام‌وی‌ام نیز به زودی رونمایی خواهد شد. New Arrizo5s نسل چهارم آریزوسدان اسپرت برند ام‌ وی ‌ام است که با بهره‌ گیری از زبان طراحی مدرن جهانی به‌ روزرسانی شده و با طراحی و امکانات جدید به بازار ایران ارائه خواهد شد.

انتهای ‌پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی