پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

برنامه ریزی فولکس واگن برای 20 مدل الکتریکی تا 2020

مدیرعامل فولکس واگن Matthias Müller به تازگی تایید نمود این کمپانی تا سال 2020 بیش از 20 مدل هیبریدی یا الکتریکی روانه بازار خواهد کرد. Müller طی کنفرانس کمپانی در بروکسل در رابطه با رسوایی سال گذشته اظهار داشت که کمپانی سخت در تلاش بوده تا به جبران گذشته پرداخته و روی چنین اتومبیل هایی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۴

مدیرعامل فولکس واگن Matthias Müller به تازگی تایید نمود این کمپانی تا سال 2020 بیش از 20 مدل هیبریدی یا الکتریکی روانه بازار خواهد کرد.

Müller طی کنفرانس کمپانی در بروکسل در رابطه با رسوایی سال گذشته اظهار داشت که کمپانی سخت در تلاش بوده تا به جبران گذشته پرداخته و روی چنین اتومبیل هایی بیشتر تمرکز نماید.

طی رویداد مورد اشاره سرمایه گذاران و سیاستمداران متعددی حضور داشتند و قصد داشته تا با چنین صحبت هایی موجب ترویج اتومبیل های الکتریکی شود. یکی از موانع وجود داشته برای اتومبیل های الکتریکی کمبود ایستگاه های شارژ بوده و در همین بین شرکت ها در تلاش هستند تا به گسترش آن بپردازند.

Müller افزود تا زمانی که زیرساخت قابل توجهی به وجود نیاید مصرف چنین اتومبیل هایی رشد نخواهد داشت. Müller معتقدست اتومبیل های الکتریکی نقش کوچکی در کسب اعتماد مشتریان دارند.

Müller بیان کرد که شرکت ها نباید Silicon Valley را ترک نمایند و از همین رو اروپا نیز بایستی یک رهبری در وسایل نقلیه الکتریکی و خودران داشته باشد. اگرچه Müller جزئیات بیشتری را آشکار نکرد اما مقامات دولتی در نظر دارند باتوجه به پیشرفت روز افزون جهان، اروپا را نیز با پیشرفت فناوری همراه سازند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی