پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سبد كامل محصولات تجاري آرین دیزل با كاربري هاي مختلف، آماده ورود به بازار

مجتبي ضيايي، مدیر بازاریابی آرین دیزل در زمان برگزاري نمایشگاه خودرو شیراز از برنامه ریزی برای عرضه خودروهای سنگین با کاربری های مختلف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ ضیایی در خصوص علت حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: شيراز يكي از مسيرهاي اصلي ترانزيت و تردد خودروهاي سنگين به ويژه كشنده […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

مجتبي ضيايي، مدیر بازاریابی آرین دیزل در زمان برگزاري نمایشگاه خودرو شیراز از برنامه ریزی برای عرضه خودروهای سنگین با کاربری های مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ ضیایی در خصوص علت حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: شيراز يكي از مسيرهاي اصلي ترانزيت و تردد خودروهاي سنگين به ويژه كشنده هاست، از اين رو ضروري بود كه با محصولات جديد خود در اين نمايشگاه شركت كنيم.

ضیایی

وی ادامه داد: در همین راستا کشنده جدید شك موتو را كه به تازگي روانه بازار كرده ايم، در این نمایشگاه مجددا در معرض نمایش قرار دادیم و همچنین شرایط تست رانندگی نیز برای مشتریان فراهم شده است.

مدیر بازاریابی آرین دیزل افزود: این کشنده ویژگی های متمایزی نسبت‌ به سایر رقبا دارد که برای مثال می توان به قوای محرکه که این محصول را به قوی ترین کشنده تک محور داخلی تبدیل کرده است، اشاره کرد؛ همچنین موتور ۱۳ لیتری، گیربکس اتوماتیک ۱۶ سرعته، امکانات رفاهی ماننده سنسور‌ باران، دوربین ۳۶۰ درجه و … اين كشنده را از ساير رقبا متمايز كرده است.

ضیایی در خصوص محصولات جدید آرین دیزل با کاربری های مختلف گفت: آتش نشانی، جاروی شهری و خودروي جمع آوري مكانيزه زباله را به این نمایشگاه آورديم و بقیه‌ کاربری ها را در نمایشگاه های آینده معرفی خواهیم کرد كه در زمان باز شدن شرایط فروش، قابل خریداری است. مذاكراتي هم با شهرداري ها و ساير ارگانهاي مختلف براي نوسازي ناوگان و تجهيز آنها با محصولات كاربري ويژه JAC انجام داده ايم.

آرین دیزل

جالب است بدانيد كه خودروهاي آتش نشاني با بيش از ٥٠ امكانات مختلف قابل سفارشي سازي است كه بر اساس نياز سفارش دهنده قابل تجهيز است.

وي افزود: ون جک با کاربری آمبولانس نیز امسال محصولی است که قرار است به بازار عرضه شود و در نوبت اول، اين آمبولانس ها با تجهيزات داخل آن كاملا وارداتي (غير توليد در داخل) خواهد بود.

آرین دیزل

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی