پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندروور دیفندر

پایان تولید لندروور دیفندر پس از 68 سال

لندروور به تازگی در مراسمی پایان تولید لندروور دیفندر را جشن گرفت. این شرکت پس از مونتاژ دو میلیون دستگاه دیفندر حال تولید آن را برای روی کار آوردن مدلی جدید به پایان رساند. جشن پایان تولید دیفندر در کارخانه Solihull با 700 کارمند سابق و فعلی انجام گرفت. در جشن مورد اشاره نخستین مدل […]

javankhodro
جمعه - ۹ بهمن ۱۳۹۴

لندروور به تازگی در مراسمی پایان تولید لندروور دیفندر را جشن گرفت. این شرکت پس از مونتاژ دو میلیون دستگاه دیفندر حال تولید آن را برای روی کار آوردن مدلی جدید به پایان رساند.

جشن پایان تولید دیفندر در کارخانه Solihull با 700 کارمند سابق و فعلی انجام گرفت. در جشن مورد اشاره نخستین مدل با نام Huey و مدلی با نام 90 Heritage Soft Top نیز حضور داشت.

البته لندروور آخرین نمونه دیفندر را به فروش نرساند و در کمپانی جگوار لندروور باقی گذاشت. لندروور برای جانشین آن تصمیم داشته مدل جدید را سال 2018 در پنج مدل: دو مدل دو درب، بلند محور چهار درب، وانت دو درب و وانت چهار درب عرضه کند. به گفته Gerry McGovern مدیرعامل کمپانی نمونه آتی بسیار طراحی هیجان انگیزی برای مشتریان خواهد داشت.

لندروور پیش از معرفی دیفندر جدید قرار است سال آینده نسل بعدی Discovery را با بدنه ای آلومینیومی فشرده و هفت صندلی روانه بازار کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی