پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

SUBA M4 ، مدرن ترین و مجهزترين خودروی حال حاضر بازار ایران

در بازار خودروی کشورمان به دلیل ممنوعیت واردات سال‌ها است که خبری از خودروهای لوکس نیست و کسانی که خواهان این مدل‌ها هستند به‌ناچار باید سراغ خودروهای کارکرده آن‌هم با قیمتی گزاف بروند. شرکت فردا موتورز اما با عرضه محصول جدید خود یعنی سوبا M4 قصد تغییر این شرایط را دارد. به گزارش پایگاه خبری […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

در بازار خودروی کشورمان به دلیل ممنوعیت واردات سال‌ها است که خبری از خودروهای لوکس نیست و کسانی که خواهان این مدل‌ها هستند به‌ناچار باید سراغ خودروهای کارکرده آن‌هم با قیمتی گزاف بروند. شرکت فردا موتورز اما با عرضه محصول جدید خود یعنی سوبا M4 قصد تغییر این شرایط را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ این شرکت برند سوبا را برای عرضه محصولات لوکس خود ایجاد کرده و اولین خودروی آن مدل هفت‌نفره M4 است.

سوباM4 به‌راحتی می‌تواند لوکس‌ترین خودروی حال حاضر بازار ایران لقب گیرد زیرا از تمام ویژگی‌های خودروهای لوکسی که در بازارهای جهانی می‌بینیم برخوردار است. یکی از این ویژگی‌ها طراحی منحصربه‌فرد و توجه به جزئیات است یعنی چیزی که وجه تمایز خودروهای لوکس از مدل‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

جلوپنجره بزرگ با الگوی داخلی جذاب، استفاده درست از کروم، لوگوهای چراغ‌دار، طرح سقف شناور با ستون‌های C مشکی‌رنگ و گرافیک داخلی زیبای چراغ‌ها ازجمله ویژگی‌هایی هستند که کمتر در خودروهای بازار ایران دیده می‌شوند.

فرداموتورز

ویژگی بعدی این خودرو برخورداری از آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی فراوان و در حد مدل‌های لوکس برندهای معتبر جهانی است. گرم‌کن و سردکن صندلی‌های ردیف اول و دوم، تنظیم برقی 10 جهته صندلی راننده و 4 جهته صندلی سرنشین جلو، ماساژور پنج حالته صندلی راننده، تودوزی چرمی و نورپردازی داخلی ازجمله این امکانات هستند که قطعاً می‌توانند از کسانی که به دنبال خودرویی لوکس و مجهز هستند را جلب کنند.

علاوه بر این، همچنین در سرتاسر کابین بلندگوهای متعددی تعبیه شده است که نوید تجربه صوتی جذابی را می‌دهد.

در همین حال، طرح دورنگ داخلی، دوخت لوزی شکل روی پانل درها و استفاده سخاوتمندانه از تزئینات نقره‌ای نیز حال و هوای کاملاً لوکسی به داخل M4 بخشیده است. مزیت منحصربه‌فرد M4 نسبت به دیگر خودروهای بازار کشور نیز خدمات متمایز فردا موتور بنام «پلاس هوم سرویس» یا ارائه خدمات پس از فروش در محل است. از طریق این سرویس، خریداران M4 می‌توانند خدمات پس از فروش را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی و در محل موردنظر خودشان دریافت کنند.

فرداموتورز

این برای اولین بار است که چنین خدماتی در بازار خودروی کشورمان ارائه می‌شود و می‌تواند یکی از برگ‌های برنده سوبا در برابر رقبا باشد. به‌طورکلی، سوبا M4 را باید بدون شک لوکس‌ترین خودروی حال حاضر بازار دانست. این محصول هفت‌نفره با ویژگی‌هایی که برشمردیم می‌تواند گزینه کاملاً مناسبی برای کسانی باشد که خواهان یک خودروی لوکس صفرکیلومتر مدرن و مجهز هستند و به دنبال تجربه مالکیت محصولی متفاوت در بازار ایران می‌گردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی