پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آکورا NSX

نخستین آکورا NSX جدید به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد

نخستین آکورا NSX جدید در حراج بارت جکسون به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد. در حالی که چنین قیمتی برای آکورا NSX با قیمت 150 هزار دلاری بسیار بالا تلقی می شود اما هدف فروش اهدای مبلغ به خیریه بود. اولین مدل تولیدی آکورا NSX جدید توسط Rick Hendrick مالک تیم NASCAR خریداری شد. […]

javankhodro
شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

نخستین آکورا NSX جدید در حراج بارت جکسون به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد. در حالی که چنین قیمتی برای آکورا NSX با قیمت 150 هزار دلاری بسیار بالا تلقی می شود اما هدف فروش اهدای مبلغ به خیریه بود.

اولین مدل تولیدی آکورا NSX جدید توسط Rick Hendrick مالک تیم NASCAR خریداری شد. Hendrick در گذشته سابقه خرید اولین Corvette Z06 شورولت به قیمت 1 میلیون دلار، اولین Corvette 2014 به قیمت 1.1 میلیون دلار، اولین Camaro ZL1 2012 به قیمت 250 هزار دلار، آخرین ب ام و M5 30 Jahre به قیمت 700 هزار دلار و در نهایت نخستین آکورا NSX جدید داشته است.

گرانترین مدل آکورا NSX جدید قیمتی 205 هزار دلاری داشته که شامل سفارشی سازیهایی می شود. شما با چنین قیمتی می توانید مدلی از آکورا NSX جدید را دریافت کنید که به سقفی فیبرکربنی، ترمز کربن سرامیکی و بسته فضای داخلی اسپرت فیبرکربنی مجهزست.

آکورا NSX جدید از موتوری بهره می برد که خروجی 573 اسب بخاری دارد و ابرخودروی هیبریدی به شمار می رود. با موتور قدرتمندی که آکورا NSX جدید برخوردارست 0 تا 100 را طی 3 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 307 کیلومتربرساعتی دارد.

آکورا نسل دوم NSX را در Marysville اوهایو به تولید می رساند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی