پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

V Class Black Crystal

مرسدس V Class Black Crystal معرفی شد

شرکت تیونینگ Larte Design به تازگی خودروی لوکس مرسدس V Class Black Crystal را به عنوان آخرین شاهکار خود معرفی کرد. این اتومبیل را می توان یک جت خصوصی در جاده ها دانست که از ظاهری اسپرت و فضای داخلی مجلل برخوردارست. سپر جلوی اسپرت، جلو پنجره مشبک تجدیدنظر شده، چراغ های LED جدید و […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

شرکت تیونینگ Larte Design به تازگی خودروی لوکس مرسدس V Class Black Crystal را به عنوان آخرین شاهکار خود معرفی کرد.

این اتومبیل را می توان یک جت خصوصی در جاده ها دانست که از ظاهری اسپرت و فضای داخلی مجلل برخوردارست. سپر جلوی اسپرت، جلو پنجره مشبک تجدیدنظر شده، چراغ های LED جدید و سپر عقب جدید از ویژگی های طراحی مرسدس V Class Black Crystal محسوب می شوند.

بیشتر تغییرات شامل فضای داخلی بوده که با الهام گیری از جت خصوصی سفارشی سازی شده است. متاسفانه Larte Design جزئیاتی را آشکار نکرد اما گزارشات می گویند فضای داخلی شامل چرم خاص، قسمت هایی از آلکانترا، پارتیشنی که قسمت راننده را از بخش عقب جدا می سازد، یک تلویزیون تخت و سیستم صوتی آلپاین است. از دیگر ویژگی های فضای داخلی می توان به پورت شارژ پنهان، پرده مجلل، صندوق بیومتریکی و جا لیوانی هایی اشاره کرد.

Larte Design جزئیاتی درباره موتور مشخص نکرد اما V Class مرسدس به طور معمول از موتور 2.1 لیتری چهار سیلندر دیزلی با خروجی 134 اسب بخاری بهره می برد. مشتریان می توانند دو نوع قوی تر که خروجی 160 و 187 اسب بخاری داشته را نیز انتخاب کنند.

Larte Design قصد داشته مرسدس V Class Black Crystal را نمایشگاه ژنو امسال به نمایش درآورد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی