پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا

تغییرات خیره کننده در تویوتای مدل علاقه ی ایرانیان!

پس از معرفی نسل جدید لکسس GX، حدس و گمان‌هایی برای نسل جدید پرادو زده می‌شود.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس‌تر پرادو محسوب می‌شود و از پلتفرم یکسانی بهره می‌برند.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

جدیدترین تصاویر رندر از لندکروزر پرادو جدید، یا فقط لندکروزر جدید در ایالات متحده خبر می‌دهد که پیش نمایشی از یک SUV جعبه‌ای شکل و بزرگ با اورهنگ های کوتاه است.

تویوتا

نمای کلی به شدت ما را به یاد لکسوس GX جدید می‌اندازد، اما برخی از نکات خاص تویوتا مانند جلوپنجره رادیاتور مانند و امضای LED و دیلایت در جلو وجود دارد.

تویوتا

اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، خبرهای خوب بیشتری داریم.انتظار می‌رود تویوتا لندکروزر را کمی پایین‌تر از بازار کند و فضای بیشتری برای لکسوس GX در خط تولید ایجاد کند.در حالی که هیچ جزئیات قیمتی برای لندکروزر ۲۰۲۵ وجود ندارد، ما معتقدیم که مقرون به صرفه‌تر از مدل قبلی است که پس از سال مدل ۲۰۲۱ متوقف شد.به عنوان یادآوری، لندکروزر ۲۰۲۱ با قیمتی بیش از ۸۵۰۰۰ دلار به فروش می‌رسید.جانشین اصلی آن می تواند از حدود ۶۰۰۰۰ دلار شروع شود، اما باز هم، هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

همچنین لازم به ذکر است که گزارش اخیر نشان می‌دهد تویوتا قصد دارد لندکروزر جدید را در آمریکا به عنوان نوعی محصول خاص بفروشد.

پیشرانه خودرو می‌تواند با محصول تاکوما جدید مشترک باشد، به این معنی که یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ باید در زیر کاپوت باشد.طبق گزارش‌ها، دو تیپ در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسند که مدل گران‌تر آن دارای ارتقاهای آفرود الهام گرفته از TRD Pro است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی